۲ آبان ۱۴۰۱، ۷:۵۸
کد خبر: 84921484
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

آتش‌سوزی کارخانه قره‌قره‌سازی مهریز یزد مهار شد

یزد- ایرنا - رئیس آتش‌نشانی مهریز یزد گفت: آتش‌سوزی در کارخانه قره قره سازی این شهر واقع در شهرک صنعتی ۹۶ هکتاری بامداد امروز با تلاش ماموران مهار شد.

سید ابوالفضل حسینی‌منش روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بلافاصله بعد از وقوع آتش‌سوزی ماموران با امکانات و تجهیزات مورد نیاز به محل کارخانه اعزام و نسبت به مهار آتش اقدام کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه بخش زیادی از ضایعات چوب موجود در محوله کارخانه قره قره سازی در آتش سوخت و علت وقوع آن توسط کارشناسان در دست بررسی است که  متعاقبا اطلاع رسانی می‌شود.  

به گفته این مسئول، در سال‌جاری ۲۴۵ ماموریت توسط امدادگران زیرپوشش در شهر و مناطق روستایی شهرستان در زمینه مهار آتش‌سوزی ، حوادث راهنمایی و رانندگی و سایر موارد صورت گرفته است .   

 این واحد تولیدی در شهرک صنعتی یزد در کنار جاده اصلی مهریز به یزد قرار دارد که نسبت به ساخت قره قره چوبی و فلزی برای استفاده در صنایع سیم و کابل فعالیت دارد .

مرکز شهرستان مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد و پنج شهرک صنعتی و افزون بر چهار هزار نیرو در واحدهای تولیدی و صنعتی آن مشغول کار هستند .

مهریز شامل یک شهر و یک بخش مرکزی با پنج دهستان  و ۴۶۷ روستا و آبادی است که ۳۵ درصد جمعیت آن در روستاها زندگی می‌کنند .

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha