سازمان اتکا از کالاهای تولیدی استان کرمانشاه حمایت می‌کند

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل سازمان اتکا با بیان اینکه این سازمان می‌تواند در تنظیم بازار کرمانشاه بازوی کمکی باشد، گفت: سازمان اتکا حتما از کالاهای تولیدی و دارای مزیت استان کرمانشاه حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا؛ «مرتضی اعلمی» روز دوشنبه در نشست هماهنگی انعقاد تفاهم‌نامه اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان اتکا با استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه ما هم دنبال کار ریشه ای و بنیادی در استان هستیم که منجر به تامین امنیت غذایی شود، افزود: ماموریت اتکا تامین امنیت غذایی جامعه هدف است که در چارچوب مورد تایید مقام معظم رهبری به آن اشاره شده و همچنین در اسناد بالا دستی ستاد نیروهای مسلح هم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در چند ماه گذشته سازمان اتکا اقدامات شایسته ای به منظور جلب رضایت جامعه انجام داده که مورد قبول و پسند مردم نیز واقع شده است، اظهار داشت: اتکا ۴۳ فروشگاه در استان کرمانشاه دارد که می تواند در تنظیم بازار به عنوان بازوی کمکی ایفای نقش کند.

رییس هیات مدیره سازمان اتکا با اشاره به اینکه این سازمان تولید کننده و مولد است و در تامین اقدام استراتژیک کم و کسری ندارد و می تواند پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان در سطح کلان باشد، افزود: نتایج و ماحصل اقدامات اقتصادی این سازمان باید به نفع نیروهای مسلح و مدافعان امنیت کشور باشد و هدف و اقدامات سازمان اتکا سود محور نیست بلکه حلال محور است.

اعلمی با اشاره به میزبانی شایسته این استان از زائران اربعین حسینی گفت: از تلاش های ویژه و شبانه روزی آقای امیری مقدم استاندار کرمانشاه در مدیریت خوب آیین اربعین و سفر ایرانیان به کربلای معلی تقدیر و تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه حقیقتا استاندار کرمانشاه یک مدیر جهادی، میدانی و پرکار است، تصریح کرد: در زمانی که به دلیل ازدحام بی سابقه در مناطق مرزی دچار مشکلاتی بودیم، با حضور میدانی استاندار این مشکلات حل و فصل شد و در کمترین زمان ممکن مسائلی که می توانست تبدیل به بحران شوند، مدیریت شد که لازم می دانم از آقای امیری‌مقدم سپاسگزاری کنم.

در این نشست درباره سرمایه گذاری سازمان اتکا در بخش های مختلف استان توافق و مقرر شد این توافقات در قالب یک تفاهم نامه به امضای طرفین برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha