۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۱۱
کد خبرنگار: 882
کد خبر: 84923150
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واژگونی اتوبوس در جاده فیروزآباد- کوار، پنج مصدوم داشت

شیراز- ایرنا- رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده  فیروزآباد- کوار، پنج مصدوم به دنبال داشت. 

بنا بر گزارش دریافتی روز سه‌شنبه، محمدجواد مرادیان افزود: این حادثه ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه سوم آبان‌ماه ۱۴۰۱ به مرکز پیام اورژانس فارس اطلاع رسانی و نزدیکترین تیم امدادی با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
وی ادامه داد: این حادثه، فوتی نداشت اما به مصدومیت پنج نفر منجر شد. 
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس از رانندگان خواست سرعت مطمئنه در رانندگی را رعایت و با آرامش و احتیاط کامل رانندگی کنند.
مرادیان عنوان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

در این گزارش دریافتی به مسیر حرکت اتوبوس و تعداد مسافران اشاره‌ای نشده است. 


تصادف مرگبار خودروی سواری در بلوار مدرس
خبر دریافتی دیگری نیز حاکی است که برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری ال۹۰ با درخت حاشیه خیابان در بلوار مدرس شیراز، مرگ ۲ سرنشین و مصدومیت راننده را در پی داشت.
بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز، این حادثه ساعت ۲:۳۵ بامداد سه‌شنبه سوم آبان ۱۴۰۱ به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. 
بنا بر بررسی آتش‌نشانان، در این حادثه یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ در هنگام حرکت به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج شده و به شدت با درخت وسط بلوار برخورد کرده بود.
این خودرو سه سرنشین داشت که راننده مرد۴۰ ساله توسط افراد حاضر در محل از خودرو خارج شده بود. 
بر این اساس، ۲ سرنشین خانم ۴۰ و ۲۵ ساله نیز در وضعیت وخیمی در اتاقک در هم پیچیده خودرو گرفتار شده بودند  که پس از خروج آنها از خودرو توسط آتش نشانان، به تایید عوامل اورژانس هر ۲ نفر در همان لحظات اولیه وقوع حادثه جان باخته بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha