۴ آبان ۱۴۰۱، ۸:۵۶
کد خبر: 84923606
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورزشکاران ناشنوا ۲۷۰ میلیارد ریال پاداش می گیرند 

کیش - ایرنا - رییس فدراسیون ورزش ناشنوایان ایران گفت: ورزشکاران و قهرمانان ناشنوای کشور که در میادین بین المللی از جمله المپیک ۲۰۲۱ برزیک مقام آوارده اند۲۷۰ میلیارد ریال پاداش می گیرند.

مهران تیشه گران روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به افزایش پاداش قهرمانان ورزش ناشنوایان کشور ، طبق براوردهای انجام یافته این قهرمانان ۲۷۰ میلیارد ریال از وزارت ورزش هدیه خواهند گرفت.
وی با بیان اینکه با موافقت حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان پاداش قهرمانان ورزش ناشنوایان از ۳۰ درصد به ۶۰ درصد پاداش ورزشکاران المپیکی افزایش داشته است افزود: این افزایش تغییر بزرگ و کمک قابل توجهی برای ورزشکاران ناشنوا بوده و انگیزه آنان را در سطح خیلی زیادی افزایش داده است.
تیشه گران یادآور شد: امسال برای اولین بار ورزشکاران ناشنوای جمهوری اسلامی توانستند مقام سوم المپیک برزیل را کسب کردند که تحقق پاداش آنان در کنار افزایش امیدواری این ورزشکاران، احساس تبعیض در بین آنان را کاهش می دهد.
وی همچنین از برنامه ریزی وزارت ورزش و جوانان و این فدراسیون برای اعزام ورزشکاران کشور به مسابقات فوتبال، فوتسال و بولینگ مسابقات جهانی مالزی در آذر ماه خبر داد و گفت: اعتلای ورزش ناشنویان در استان های کشور از مهمترین رسالت های این فدراسیون بوده و در این راستا تعامل با دستگاه های اجرایی دنبال می شود.
المپیک ناشنوایان ۲۰۲۱ از ۱۱ تا ۲۶ اردیبهشت امسال در شهر کاسیاس دوسول ایالت الگرانده کشور برزیل برگزار شد و ایران با ۷۵ ورزشکار در هشت رشته تیراندازی، فوتبال، والیبال ساحلی، تکواندو، کاراته، جودو، دوومیدانی و کشتی فرنگی و آزاد در این رقابت ها حضور داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha