برنامه‌های گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در دانشگاه آزاد اعلام شد

تهران- ایرنا- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ آیین‌نامه‌ای، برنامه‌های یوم‌الله ۱۳ آبان در این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان‌بین آیین‌نامه «سیاست‌های ابلاغی یوم‌الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی» را به رؤسای استان‌ها و واحدهای ویژه دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در این آیین‌نامه تأکید کرد: شایسته است واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت تشکل‌های اسلامی، در روزهای منتهی به ۱۳ آبان برنامه‌های متنوع و خلاقانه‌ای متناسب با مقتضیات بومی برای گرامیداشت این مناسبت برنامه‌ریزی، تدوین و اجرا کنند.

بر اساس بندهای این آیین‌نامه، برنامه‌های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای بزرگداشت این روز شامل استفاده از ظرفیت اساتید گروه معارف اسلامی، درس وصایا، گروه های علوم سیاسی و علوم اجتماعی برای تبیین این واقعه در کلاس، فضاسازی محیطی متناسب با این رویداد مهم، صدور بیانیه توسط تشکل‌های اسلامی و نهادهای دانشجویی، برگزاری مراسم خاطره‌گویی، برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی، تولید محتوای هوشمندانه و هنرمندانه، حضور دانشجویان در مراسم غبارروبی و نثار شاخه‌های گل در مزار شهدا، مشارکت دانشجویان در اجرای برنامه‌های روز راهپیمایی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هماهنگی با ستاد نماز جمعه و سخنرانی دانشجویان توانمند، برگزاری کرسی های آزاداندیشی و برگزاری کارگاه های آموزشی است.

همچنین تأکید شده است که نشست‌های هم‌اندیشی در چارچوب برنامه‌های فکری و معرفتی با عناوین مختلف در سطح واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha