۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵
کد خبرنگار: 851
کد خبر: 84924792
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ پروژه افزایش ظرفیت برق گیلان در پاسداشت هفته پدافند غیر عامل افتتاح شد

رشت - ایرنا - هفته پدافند غیرعامل با شعار" برای مردم پدافند دانش بنیان ،حفاظت از زیرساخت ها ، تداوم کارکردها آغاز شده است و در پاسداشت این هفته ۲ پروژه برق شامل پروژه سیار رودبنه و آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست جانبازان رشت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان بیان کرد : پروژه های یاد شده با اعتباری با ارزش ۷۷۵میلیارد ریال به انجام رسیده است.
بهمن داراب زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به پرباری پست فوق توزیع لاهیجان، اجرای پروژه سیار رودبنه از طریق استقرار یک ترانسفورماتور سیار به ظرفیت ۱۵ مگاولت آمپر در محل سوئیچ بار لاهیجان ، بار پست لاهیجان ۱ را تعدیل می کند.
وی در توضیح پروژه آغاز عملیات اجرایی افزایش ظرفیت پست جانبازان رشت بیان کرد: یکی از مشکلات مهم منطقه رشت پرباری خط ۶۳ کیلو ولت مقدم – عضدی – و پست سیار جانبازان رشت در طول چند سال اخیر بوده که در سال جاری برنامه ریزی لازم نسبت به انجام پروژه تقویت خط ۶۳ کیلوولت و تبدیل ترانس سیار ۲۰مگاولت آمپری به ترانس ثابت ۵۰ مگا ولت آمپری با هزینه ای بالغ بر ۴۰۰میلیارد ریال صورت می گیرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: یکی از کارگروه‌های شورای پدافند غیر عامل استان کارگروه انرژی و تامین نیازهای ضروری است که مسئولیت آن بر عهده برق منطقه ای گیلان است.
داراب زاده افزود: به عنوان ریاست این کارگروه، مجموعه اقدامات و فعالیت های کارگروه را با تشکیل جلسات منظم پیگیری می کنیم و خوشبختانه این کارگروه از کارگروه های فعال و برتر شورای پدافند غیر عامل استان است.
وی گفت: این کارگروه تامین نیازهای اساسی را در دو بخش حیاتی آب و برق برعهده دارد و موفق شدیم از نظر تامین نیاز برق، تابستان خوب و بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha