۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84924871
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

احتکار ۲۰ قلم داروی کودکان در همدان کشف شد

۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84924871
احتکار ۲۰ قلم داروی کودکان در همدان کشف شد

همدان-ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از کشف احتکار ۲۰ قلم داروی کودکان در همدان از یک منزل مسکونی خبر داد و گفت: این داروها در گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) کشف شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان همدان، مرضیه یونسی روز پنجشنبه افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر وجود مقادیری دارو در یک منزل مسکونی، گشت مشترک تعزیرات حکومتی همدان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان صمت، اماکن نیروی انتظامی و دانشگاه علوم پزشکی به محل مراجعه و مشاهده شد.

وی ادامه داد: اقلام شناسایی شده از جمله انواع شربت کودکان از قبیل آنتی بیوتیک کودکان، شربت سرماخوردگی کودکان و دیفن هیدرامین است که از پارکینگ منزل مسکونی کشف شد.

یونسی گفت: داروهای کشف شده برای توزیع در شبکه دارو در صورتجلسه ای تحویل دانشگاه علوم پزشکی شد و پرونده برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل، تلفن گویای ۱۲۴ و سامانهwww.۱۲۴.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و تارنمای t۱۳۵.ir اعلام کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha