دشمن تمام توان خود را برای گسترش اغتشاشات به کار گرفته است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمن با بهره گیری از ابزار رسانه‌ و فضای مجازی تمام توان خود را برای گسترش اغتشاشات در کشور به کار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان، اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی توطئه های گوناگونی علیه نظام به راه انداخته اند و برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ ابزاری دریغ نکرده اند.

وی افزود: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی این روزها با بهره گیری از رسانه ها و فضای مجازی سعی در گسترش اغتشاشات دارد به گونه ای که می خواهد حرف های باطل را صحیح جلوه دهد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: بر اساس آمارها حدود سه هزار نفر شبانه روزی در رسانه معاند ایران اینترنشنال تولید محتوای دروغ می کنند تا موجب گسترش اغتشاش و ناآرامی در کشور شوند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه کشورهای غربی و آمریکا تنها ادعای حقوق بشری دارند، گفت: بررسی های تاریخی نشان می دهد که کشور آمریکا در ۱۰۰ سال اخیر، ۴۷ جنگ و کودتا برای رسیدن به اهداف خود در کشورهای مختلف انجام داده است.

وی تصریح کرد: اینک نیز این کشور ظالم با عناوین گوناگون چون تحریم های اقتصادی و دارویی به مردم جهان ظلم می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: تاریخ ثابت کرده است که کشورهای غربی و آمریکا هیچگاه به تعهدات خود پایبند نبوده اند و هرگاه قدرت گرفته اند، توطئه هایی علیه مردم مظلوم به راه انداخته اند بنابراین باید با قدرت در صحنه ایستاد و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha