۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱
کد خبرنگار: 914
کد خبر: 84925187
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه عاشورا: بسیج نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی است

تبریز-ایرنا- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به فعالیت های گسترده بسیجیان در عرصه های مختلف خدمت رسانی به مردم، گفت: بسیج نعمت بی بدیل انقلاب اسلامی به مردم ایران است.

سردار اصغر عباسقلی زاده روز پنجشنبه در مراسم شروع به کار دوره آموزش و توانمند سازی مجمع جهادگران استان، افزود: بسیج در راستای محرومیت زدایی و کمک های مومنانه طی سال های گذشته و اخیر در خدمت مردم به خصوص آسیب دیده تلاش های بسیاری داشته است.

وی اظهار داشت: به لطف خداوند بسیج در همه عرصه‌ها تلاش بی وقفه داشته و کارنامه ای بسیار وزین از خود بر جای گذاشته است.

عباسقلی زاده با بیان اینکه گروه‌های جهادی در این عرصه همه وظایف خود را که از منویات امامین انقلاب است، به خوبی  به کار بسته است، ادامه داد: با برگزاری این دوره‌ها از نظرات و پیشنهادهای عزیزان و نیز مساعدت خیران و دستگاه‌های خدمت رسان نیز استفاده می‌کنیم.

 مسئول گروه‌های جهادی سپاه ناحیه غدیر تبریز نیز در این مراسم گفت: دومین همایش گروه‌های جهادی سالجاری با حضور بسیجیان شامل دو بخش رسم جهادی و رسم هجرت که مختص مسئولان گروه‌های جهادی است برگزار می‌شود.

رحیم جدی افزود: این همایش در جهت تشکیل گروهای جهادی و آموزش در عرصه‌های تخصصی است که نحوه جذب، احصا و طرح ریزی و مسئله محوری و کار محوری را اموزش دیده و نیز نحوه شرکت در طرح‌های مختلف سازمان های مختلف حمایتی را اموزش می‌بینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha