۶ آبان ۱۴۰۱، ۷:۵۴
کد خبرنگار: 1414
کد خبر: 84925337
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲۷ پروژه عمرانی راکد استان اردبیل در دولت سیزدهم احیا شد

اردبیل - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از فعال سازی ۲۲۷ پروژه عمرانی راکد در دولت سیزدهم خبرداد و گفت: از این تعداد ۲۸ پروژه عمرانی به اتمام رسیده است.

سیدکمال‌الدین میرجعفریان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ۵۷۴ پروژه عمرانی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال اجراست، افزود: تاکنون برای این پروژه‌ها ۵۹ هزار و ۹۳۲ میلیارد ریال هزینه شده و برای تکمیل آنها حدود ۲۵۹ هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی  استاندار اردبیل اضافه کرد: ۲۲۷ پروژه عمرانی در دولت سیزدهم در استان اردبیل فعال شده‌اند که برای این پروژه‌ها در سال‌های گذشته ۱۱ هزار و ۳۵۳ میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آنها نیازمند ۲۶۱ هزار و ۷۶۰ میلیارد ریال دیگر است.

میرجعفریان یادآورشد: امسال برای این طرح‌ها یک هزار و ۸۷۹ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

به گفته این مقام مسئول، ۸۷ پروژه نیمه تمام در استان اردبیل وجود دارد که برای این پروژه‌ها هم تاکنون ۳۵ هزار و ۷۳۶ میلیارد ریال هزینه شده و تکمیل آنها نیازمند ۱۷ هزار و ۷۸۶ میلیارد ریال اعتبار دیگر بوده که برای این پروژه‌ها هم هشت هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

میرجعفریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۳۲ پروژه عمرانی با هزینه کرد ۱۰ هزار و ۷۷ میلیارد ریال اعتبار راکد هستند و تکمیل این پروژه‌ها هم نیازمند پنج میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۸۰۶ هزار ریال اعتبار است ،ضمن اینکه برای این طرح‌ها هم امسال ۷۶ هزار میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha