۶ آبان ۱۴۰۱، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 84925452
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

هزار و ۲۰۱ اثر به «جشنواره ملی راه روشن» در همدان ارسال شد

همدان-ایرنا- دبیر نخستین جشنواره ملی راه روشن در همدان با بیان اینکه هزار و ۲۰۱ شرکت‌کننده در بخش‌های مختلف این جشنواره شرکت کرده‌اند گفت: آثار همگی این شرکت کنندگان از سوی دبیرخانه جشنواره مورد پذیرش قرار گرفته است.

محمد رمضان پور روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: جشنواره راه روشن با محوریت تربیت در نهج‌البلاغه، در پنج بخش علمی، ادبی، هنری، چندرسانه‌ای و فضای مجازی و ۱۰ رشته شامل مقاله، شعر، داستان، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی کلیپ، موشن‌گرافیک، پادکست و ایجاد جریان اجتماعی در فضای مجازی برگزار شد. 

وی با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره راه روشن، فقط در شبکه‌های مجازی و اینترنتی منتشر شده است افزود: بر همین اساس اغلب شرکت‌کننده‌های این جشنواره متشکل از جوانان و نوجوان دهه‌هشتادی و دهه‌نودی بوده اند که این میزان از مشارکت آنها نسبت به سایر جشنواره‌ها در نوع خود کم‌نظیر است.

هزار و ۲۰۱ اثر به «جشنواره ملی راه روشن» در همدان ارسال شد

دبیر جشنواره راه روشن در همدان، با بیان اینکه آثار واصله به دبیرخانه جشنواره توسط هیات انتخاب و داوران بررسی و داوری شده‌است اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره روز ۱۰ آبان‌ ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح در سالن شهدای استانداری همدان با حضور آیت‌الله صدیقی "امام‌جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر "آیت‌الله اختری" عضو مجلس خبرگان رهبری"، آیت‌الله حسینی قزوینی و همچنین دیگر مهمانان کشوری برگزار می شود. 

رمضان پور افزود: در آیین اختتامیه از صاحبان آثار برگزیده هر ۱۰ رشته، پیشکسوتان حوزه نهج‌البلاغه و تعدادی از خبرگزاری‌های برتر تجلیل می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha