۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 84925774
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سنندج: دشمن به دنبال ایجاد جنگ مذهبی در کشور است

سنندج- ایرنا- امام جمعه سنندج ضمن محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز، گفت: دشمن به دنبال ایجاد جنگ مذهبی در ایران اسلامی است، بنابراین مردم باید هوشیار باشند و این اجازه را به دشمنان ندهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج، ضمن تسلیت شهادت ۱۵ تن از هموطنان در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز اظهار داشت: کسانی که دستشان به خون مردم بی‌گناه آلوده شده باید مجازات شوند، ضمن اینکه قرار است افراد مقصر در جنایت زاهدان نیز مورد بازخواست قرار گیرند.

وی کشتار افراد بی‌گناه و زن و کودک را طبق شریعت اسلام محکوم دانست و افزود: چرا باید افرادی به نام دین، دست به کشتار مسلمانان و مردم بی‌گناه بزنند، در حالیکه دین اسلام، دین رافت و صلح و برادری و مخالف خشونت است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه دین اسلام ارزش زیادی برای جان انسان قائل شده است، ادامه داد: اسلام مبرا از افراط، تفریط، تعصب و نژادپرستی است و خداوند از کشتار و خونریزی بیزار است، همچنانکه طبق فرموده پیامبر(ص) کشتن یک انسان با کشتن تمام انسان ها تفاوتی ندارد.

ماموستا رستمی از مسوولان خواست برای رفع مشکلات مردم هر کاری انجام دهند و یادآور شد: مردم در طول انقلاب اسلامی و در شرایط سخت اقتصادی و تحریم‌ها، همواره کنار نظام بوده‌اند، پس باید دولت همت خود را برای رفع دغدغه‌های آنان بکار گیرد، چراکه اگر پشتیبانی مردم نباشد، دولت‌ها قادر به انجام وظایف خود نخواهند بود.

وی انتقادات به حق و سازنده را حق مردم دانست و تاکید کرد: این کار باید با درایت انجام شود و مسوولان هم وظیفه دارند به مطالبات مردم پاسخ دهند.


 

محکومیت هتک حرمت اقدام تروریستی در شاهچراغ توسط نمازگزاران در قروه و بیجار

نمازگزاران دو شهر قروه و بیجار بعد از اقامه نماز جمعه امروز، جنایت هولناک و هتک حرمت حرم احمد بن موسی (ع) را محکوم کردند.

مردم غیور این دو شهرستان در راهپیمایی پس از اقامه نماز جمعه، نفرت و انزجار خود را از توطئه‌های مزدوران وابسته به آمریکا و صهیونیسم به نمایش گذاشتند و حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز را محکوم کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha