امام جمعه یزد: شهادت زائران بی‌گناه در شاهچراغ به دست گرگ صفتان انجام شد

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با محکوم کردن حادثه دلخراش شیراز، ارتکاب این جنایت ننگین و شهادت شماری از زائران بی‌گناه و مظلوم را کار کوردلان گرگ‌صفت دانست.

به گزارش ایرنا آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نماز جمعه افزود: دشمن، بی‌رحمی و سنگدلی خود را نسبت به ملت ایران به نمایش گذاشت .

وی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های تروریستی از جمله داعش از ابتدا برای حضور در ایران و ناامن کردن جمهوری اسلامی ایران بود ادامه داد: اگر درایت و فرماندهی مقام معظم رهبری و رشادت فرماندهانی همچون حاج قاسم سلیمانی نبود، سوریه و عراق ویران شده بود و تروریست‌ها تمام ایران را هم ناامن می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در ادامه گفت: ترویج دین و تبلیغ آن در مراکز علمی ما کمرنگ شده است به همین علت جوانان ما دوست و دشمن را تشخیص نمی دهند و فریب فضای مجازی می‌خورند.

به گفته وی غربی‌ها و دشمنان، نوجوانان و جوانان کشور ما را با استفاده از فضای مجازی فریب دادند و آنها را به خیابان‌ها کشاندند که در این زمینه باید آگاه باشیم.

وی تصریح کرد: امثال شهید فهمیده ها و دیگر شهدا همه اینها بخاطر اینکه عرفان بخدا پیدا کرده و حقیقت دنیا و آخرت را درک کردند در مقابل دشمن ایستادند و مقاومت کردند.

ناصری با تاکید بر تربیت دینی دانش آموزان تصریح کرد: چرا در مدرسه ها آنطور که به ورزش اهمیت می دهند به کلاس قرآن و دین توجه نمی کنند.

وی افزود: البته این سیستم آموزشی کشور ما غربی‌ها از صد سال پیش برنامه ریزی کردند که فرزندان ما دیندار تربیت نشوند و هویت خدایی پیدا نکنند تا بتوانند آنها را فریب بدهند.

ناصری با بیان اینکه  والدین، معلمان باید فرزندان خود را از همان کودکی دیندار و با تقوی تربیت کنند ادامه داد: مراکز علمی و آموزشی به ویژه دانشگاه فرهنگیان در تربیت دانش آموزان و دانشجویان سه محور تدین، تفکر و تعقل که غربی‌ها از ما گرفتند را اصل قرار دهند.

وی گفت: دشمن به دنبال این است که ما را بی ثبات کند و فرزندان ما را بی عقیده کند تا بر آنها مسلط باشند، در این زمینه باید مراقب باشند.

امام جمعه یزد: گفت: باید پشتیبان رهبری باشیم اگر مقاومت و فرماندهی رهبری نبود دشمن خیلی کشورها را ویران کرده بود و وارد کشور شده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha