امام جمعه یزد: دستگاه‌های آموزشی، جوانان ما را از جنایات آمریکا و انگلیس آگاه سازند

یزد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: جوانان ما از جنایات آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها اطلاع ندارند؛ دستگاههای آموزشی باید آنها را روشن کنند و اطلاعات لازم در این زمینه را به آنها گوشزد نمایند.

به گزارش ایرنا ایت الله محمد رضا ناصری در خطبه های نماز جمعه یزد با قدردانی از شرکت پر شور مردم در  راهپیمایی ۱۳ ابان گفت: مردم ما در همه صحنه ها حضور دارند و شرکت آنها در راهپیمایی ها به اسلام قدرت می دهد.

وی ضمن گرامیداشت ۱۳ ابان گفت: در این روز سه واقعه مهم رخ داد؛ آمریکایی ها می خواهند همه دنیا تحت سیطره آنها باشند و یکه تازی کنند اما حکومت ما که اسلامی است و ریشه آن از خداست در مقابل توطئه های آنها کوتاه نمی اید و آنها را خنثی می کند.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها و انگلیسی ها هیچ موقع برای ما ارزش قائل نیستند و فقط برای اروپایی ها کار می کنند، تصریح کرد: باید در این زمینه حواسمان جمع باشد فریب فضای مجازی و رسانه های غربی را نخوریم.

خطیب جمعه یزد یادآور شد: تفکر و تعقل و تدبر باید سرلوحه کار مسوولان باشد و جوانان را بر این سه محور تربیت کنند که دروغ ها را باور نکنند و حقیقت را بپذیرند؛ باید مشکلات جوانان را ببینیم و در راستای حل آنها قدم برداریم.

وی ادامه داد: اگر بچه های ما در مورد برخی مسائل روشن نشوند افعی های رسانه ای غرب، فکر آنها را می خورند و خسارت می بینیم.

وی منشا برخی حرکت ها و بی حجابی ها در خیابان را شهوت دانست و گفت: اینها  فریب شیطان را خوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha