۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبر: 84925864
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: دشمن آرزوی تجزیه ایران را به گور می‌برد

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهر قرچک گفت: دشمنان قسم خورده نظام باید بدانند که حضور سربازان اسلام و بصیرت مردم ایران باعث می‌شود تا آنان آرزوی تجریه ایران را به گور ببرند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‎‌های این هفته نماز جمعه قرچک که در مصلای نماز جمعه این شهر اقامه شد اظهار داشت: با گذشته بیش از چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تنها سلاح دشمن برای مقابله با ایران اسلامی ترور و حملات تروریستی بوده است، اقداماتی که در آن بسیاری از بزرگان و از دانشمندان ما به شهادت رسیدند غافل از این که تفکر و راه آنان همچنان ادامه دارد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز خاطرنشان ک رد: این سرباز شجاع سیزده ساله با آن حرکت جهادی، از دین دفاع و نه تنها خود را سربلند کرد که به الگوی بسیاری از دانش آموزان نیز تبدل گردید.
اسماعیلی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی تلا ش دارند تا تفکر بسیجی، جهادی و روحیه شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی را سلب کنند چرا که به خوبی می‌دانند این تفکر برابر زیاده‌خواهی آنان ایستادگی می‌کند.
خطیب جمعه قرچک تصریح کرد: با وجود تمامی تلاش‌های صورت گرفته از سوی دشمنان قسم خورده نظام، باز این تفکر، جوانان مخلص بسیاری را تربیت کرد و بار دیگر شهدای بسیاری چون شهید حججی را پرورش پیدا داد و زمینه شکست آنان را فراهم نمود.
امام جمعه قرچک تأکید کرد: قطعا ایران قوی، مقاوم و سلحشور با پشتوانه امت حزب الله و جوانان مخلص و با رهبری و هدایت رهبر معظم انقلاب، پرچم این نهضت بزرگ را به حضرت ولیعصر(عج) تقدیم کرده و حاکمیت اسلامی در جهان را تشکیل می‌دهد.
وی اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از ولی امر، انقلاب، شهدا و تفکر ناب شهیدان کوتاه نیامده و پای ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادگی می‌کنند و هر شخصی در هر کجای جهان از خط قرمزما عبور کند با پاسخ دندان شکن نظام مواجه می‌شود.
اسماعیلی یادآور شد: ایران اسلامی پاسخ اقدامات خصمانه دشمنان را که با هدف ایجاد ناامنی و آشوب در کشور راه انداخته را با قاطعیت خواهد داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha