۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۱
کد خبر: 84932503
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه قرچک: اجازه برگشت آمریکایی‌ها را به کشور نمی دهیم

قرچک - ایرنا - امام جمعه شهر قرچک گفت: مردم ایران با حضور با شکوه و پرصلابت در راهپیمایی ۱۳ آبان ثابت کردند که اجازه برگشت آمریکایی‌ها را به کشور نخواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قرچک اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده نظام آن چنان روی برخی موضوعات همچون دانشگاه و مدارس متمرکز شده و موج رسانه‌ای ایجاد می‌کنند تا بتوانند با ایجاد یک جریان غیر واقعی، برخی از مردم ساده لوح را با خود همراه کنند.
وی افزود: امروز زمان بصیرت و آگاهی است، باید دید آن عده ای از افراد که به هر دلیلی فریب دشمن را خورده و از راه حق جدا شدند به کجا رسیده‌اند و در مقابل آنانی که پای ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی ایستادگی کردند به چه درجه و مقامی دست یافته‌اند تا بتوانیم در غبار فتنه راه را تشخیص دهیم.
خطیب جمعه قرچک تاکید کرد: آنانی که با انقلاب ماندند و همچون شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حججی، شهید باقی، شهید باکری، شهید چمران و شهدای گران قدر و گران سنگ دوران انقلاب شکوهمند اسلامی پای ارزش های انقلابی خود ایستادگی کردند عزتمند شدند و به عزت رسیدند.
اسماعیلی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از دانش‌آموزان گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان بر عمل به موضوع جهاد تبیین و ایستادگی در برابر اکاذیب دشمن تأکید کردند تا پیش از آن که دشمن یک موضوع را با تحریف انعکاس دهد، مردم و مسئولان به درستی آن موضوع را تبیین کنند.
وی با تقدیر از حضور پرشکوه مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: مردم به رهبری امام راحل و به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی آمریکای جنایتکار را از کشور بیرون کردند و امروز با حضور پرصلابت خود اجازه بازگشت را به آن ها نخواهند داد، آمریکا به دنبال برهم زدن نظم و امنیت و تبدیل ایران به یک بله قربان گو مثل کشورهای اروپایی است ولی باید این آرزو را با خود به گور ببرد.
امام جمعه قرچک افزود: اگر امروز در مقابل آمریکای جنایتکار، انگلیس، اسراییل کودک کش، رژیم آل سعود خبیث ایستاده و با وجود تحریم به دستاوردهای علمی، پژوهشی و دفاعی رسیده ایم، به دلیل حضور مردم و تدابیر عالمانه رهبر معظم انقلاب است، ما هیچ گاه دست از ولایت بر نمی‌داریم.
وی تأکید کرد: مردم ایران اسلامی مقاومت را به عنوان بزرگترین سلاح استراتژیک خوود در برابر آمریکا و استکبار جهانی می‌دانند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha