۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۰۸
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 84926554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه بجنورد: دشمن در پی تداوم ناآرامی‌ها است

بجنورد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمن تلاش می کند تا آتش اغتشاش در کشور خاموش نشود و فضای ناآرام جامعه تداوم یابد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام رضا نوری روز شنبه در جلسه شورای اداری خراسان شمالی اظهارداشت: دشمنان نظام دست به دست هم داده اند تا کشور را با چالش و دست انداز مواجه کنند و مسوولان و مدیران را تخریب کنند.

وی تصریح کرد: کشورمان با سایر جوامع متفاوت است چرا که دشمنان بر روی توسعه این کشور زوم کرده اند و به هر عنوانی سعی در ایجاد فتنه دارند.

امام جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنانش افزود: مسوولان باید تکالیف خود را به خوبی مشخص کنند و در این زمینه پاسخگو باشند تا گره های مشکلات مردم باز شود.

وی گفت: مسوولان و مدیران همچون کارمندان نباید تنها در وقت اداری فعالیت کنند، بلکه ۲۴ ساعته در راستای فعالیت و مسوولیت اداره مربوط خود انجام وظیفه کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اضافه کرد: مسوولان تلاش کنند تا خطرات احتمالی حوزه کاری خود را به خوبی شناسایی و برطرف کنند.

امام جمعه: دشمن در پی تداوم ناآرامی‌ها است

حمله تروریستی شیراز بیانگر ضعف دشمنان

استاندار خراسان شمالی نیز در ادامه جلسه بر شکست دشمنان در جریان ناآرامی های اخیر تاکید کرد و گفت: دشمن از تحرکات نرم به سمت مسلحانه پیش رفته و این بیانگر ضعف و شکست است.

محمدرضا حسین نژاد افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر با حربه های مختلف در کشورمان فتنه ایجاد کردند که حمله مسلحانه در شاهچراغ شیراز نشان دهنده ناامیدی آنان است.

وی در ادامه بر حضور پرشور دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی ۱۳ آبان تاکید کرد و اظهار داشت: بار دیگر با شهدا، امام شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهیم کرد که با حضور خود دست استکبار را از کشورمان کوتاه کنیم.

استاندار خراسان شمالی در خصوص دستاورد های سفر اخیر خود به کشور ترکمنستان نیز گفت: در این سفر برای گذرگاه و بازارچه مرزی پیگیری های لازم انجام شد.

وی عنوان کرد: در پی همکاری های بیشتر با تجار ترکمنستانی و تسهیل روابط بین ۲ کشور هستیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha