استاندار و نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی حمله تروریستی شیراز را محکوم کردند

بجنورد- ایرنا- استاندار و نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی امروز(پنجشنبه) در پیامی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ شیراز را محکوم و تاکید کردند که به کوری چشم دشمنان، خون شهیدان این حادثه اتحاد مردم ایران را مستحکم می کند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در این پیام آورده است: حادثه‌ تلخ و اسفناک شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ(ع) به دست تروریست های مزدور، پرده جدیدی از قساوت دشمنان ملت ایران اسلامی را روشن ساخت.

در این پیام عنوان شده است: این تروریست‌های کوردل و مزدوران قسی‌القلب که به آسانی به روی شهروندان و زنان و کودکان بیگناه آتش می گشایند، ایادی همان مدعیان دروغگو و منافقند که این روزها با ظاهر آراسته از حقوق بشر دَم می زنند.

استاندار خراسان شمالی در این پیام می افزاید: این حادثه خونین و ناگوار یکبار دیگر نشان داد که دشمنان به ویژه تهی مغزان تکفیری با توسل به حربه‌های مختلف قومی و مذهبی در صدد رخنه در صفوف به هم پیوسته و متحد مردمان این سرزمین هستند.

همچمنین به گزارش روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در پیامی این حادثه را محکوم و در متن آورده است: شهادت پاداشی بود برای نمازگزاران و زائران حضرت احمد ابن موسی(ع) و نشانه‌ای برای اثبات مظلومیت ملت ما و ددمنشی و ظلم دشمنان ملت ایران است.

وی می افزاید: دشمنان این مرز و بوم پس از ناکامی در تداوم آشوبها و اغتشاشات، بار دیگر حربه ترور و خشونت کور را به کار بردند تا از این طریق اتحاد و انسجام ملت مسلمان در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را تضعیف کنند.

حجت الاسلام نوری در این پیام تاکید کرد: این مصیبت بزرگ را به رهبر معظم انقلاب، ملت فهیم و شهیدپرور ایران و خانواده مصیبت دیدگان تسلیت عرض می کنم.

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه افرادی مسلح به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.

طبق گفته شاهدان عینی تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام‌ و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بستند.

آمار شهدای اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ۱۵ نفر رسید.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha