قاتل و سارق مسلح پس از سه سال فرار در اندیمشک به دام افتاد

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی اندیمشک گفت:متهمی که به جرم قتل، سرقت مسلحانه و تیراندازی در سال ۱۳۹۹ متواری شده بود با اقدام فنی و اطلاعاتی توسط ماموران انتظامی اندیمشک شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رمضان گوروئی یکشنبه افزود: ماموران انتظامی این شهرستان با هماهنگی مقام قضائی متهم را در درگیری مسلحانه متقابل و با رعایت قانون بکارگیری سلاح از ناحیه پا مورد اصابت قرار داده و دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه از متهم یک قبضه سلاح کلاشینکف، هشت فشنگ جنگی و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ توقیف شد اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری چهار سارق حرفه ای در ماهشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر گفت:در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در سطح شهرستان ماهشهر، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ فرشاد کاظمی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با اقدام پلیسی و گشت زنی نامحسوس سارقان حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیات غافلگیرانه آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی در ادامه بیان داشت: متهمان در تحقیقات فنی پلیس به ۱۱ فقره انواع سرقت و نیز  ۲ سارق دیگر به ۱۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند .

دستگیری پنج سارق در عملیات پلیس دشت آزادگان

فرمانده انتظامی دشت آزادگان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت از اماکن خصوصی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری ۱۱ سوسنگرد قرار گرفت.

سرهنگ جواد مراونه افزود : ماموران با بررسی صحنه و با شگرد های پلیسی پنج سارق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیات های جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشت آزادگان در پایان با بیان اینکه متهمان در تحقیقات پلیس به ۲ فقره سرقت منزل و یک فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha