۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 84927837
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان البرز فریاد ایران قوی سر دادند

۸ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۳۵
کد خبر: 84927837
دانش آموزان البرز فریاد  ایران قوی سر دادند

کرج -ایرنا- دانش آموزان استان البرز به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و روز دانش آموز به یاد شهدای ایران اسلامی با کوه پیمایی در ارتفاعات عظیمیه کرج فریاد ایران قوی سر دادند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،این برنامه ورزشی، حماسی به همت آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی البرز برای دانش آموزان پسر مدارس استان برنامه ریزی و اجرایی شد.
د راین آیین یاد سه دانش آموز شهید  حادثه تروریستی حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) به  اسامی شهیدان علی اصغر لری گوئینی، آرشام سرایداران و محمد رضا کشاورز گرامی داشته شد.
 معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز در این آیین گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی هشتم آبانماه سالروز شهادت شهید حسین فهمیده به عنوان روز بسیج دانش‌ آموزی نامگذاری شده است.
سید مسلم رییسی افزود: هشتم آبانماه یادآور حماسه های جاوید دلاورمردانی است که با وجود سن کم ولی افتخارات بزرگی برای نسل آینده به یادگار گذاشتند.
وی خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال کمرنگ کردن یاد و خاطره و ایثار و فداکاری های شهدای انقلاب است و ما باید با عمل به وصیت شهدا و پیروی از سیره آنان از این اقدام دشمن جلوگیری کنیم.
وی بیان داشت: آرامش و آسایش امروز  جامعه مرهون ایثارگری شهدا است و همه باید مدافع و پاسدار آرمان های اسلام ، انقلاب و شهدا باشیم .

رییسی تصریح کرد: دشمنان با تمام توان جنگ نرم را راه انداخته و با راه اندازی رسانه های مختلف به جنگ آمده اند بنابراین باید با تولید و انتشار محتوا ، توطئه های آنان را خنثی کنیم.
وی ادامه داد: دانش آموزان و فرهنگیان در هشت سال جنگ تحمیلی ، دوشادوش سایر رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور پیدا کردند و دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند.
وی با بیان اینکه همه ما مدیون شهدا هستیم، یادآورشد: امروز شما نوجوانان با لگو قرار دادن شهید فهمیده می توانید پرچم پرافتخار ایران را تا قله های رفیع به اهتزاز درآورید.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز تاکید کرد: این تفکر و ارزش های بسیجی مانند ایثار و شهادت بوده و این کشور را نگه داشته و دشمنان به دنبال تضعیف این فرهنگ انقلابی هستند.

استان البرز دارای ۵۲۰ هزار دانش آموز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha