۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۳۳
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 84930621
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش البرز: دشمنان به دنبال تکرار تاریخ  در ایران هستند

کرج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش البرزگفت: دشمنان به دنبال تکرار تاریخ در ایران اسلامی هستند و همه ما باید مراقب توطئه های آنها علیه کشور باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا،  علی حجرگشت   روز چهارشنبه درآیین گرامیداشت روز دانش آموز  که در دبیرستان دخترانه اهل البیت (ع) محمد شهرکرج برگزار شد، افزود: ایران اسلامی برای دستیابی به استقلال دوران پرفراز و نشیبی طی کرده است  و برای حفظ این استقلال باید پای کار بود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز خاطرنشان کرد:  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان قسمت های  از ایران جدا کردند و امروز به دنبال تکرار این رویدادهای تاریخی هستند.

وی با اشاره به اینکه مسوولیت ما در این دوران سنگین تر از گذشته است، یادآورشد: همه ما باید هوشیار باشیم و برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.
حجرگشت ادامه داد: امروز بیش از ۵۰۰ هزار دانش آموز در البرز  که موجب افتخار ما هستند در عرصه های علمی، فرهنگی ، ورزشی و قرآنی کشور برای استان البرز افتخارآفرینی می کنند.
وی با بیان اینکه سال گذشته دانش آموزان البرز در المپیادهای علمی کشور ۱۵ مدال کسب کردند، اضافه کرد:  امسال ۴۰ دانش آموز در المپیادهای علمی شرکت کردند که تا کنون موفق به کسب ۲۲ مدال شده اند و پیش بینی استان ۳۰ مدال است.
وی گفت: ما باید قدر خود را بدانیم و از زحمات اولیا و حاکمیت علی رغم همه مشکلات برای پیشرفت کشور تلاش کرده اند، قدر دانی می کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزتاکید کرد:همه ما باید آگاه باشیم و به وظایفمان خوب عمل کنیم تا تحت تاثیر فضای خاص قرار نگیریم و پاسخگوی مطالبات دانش آموزان باشیم.

جمعیت دانش آموزی البرز ۵۲۰ هزار نفر است .

امروز دانش آموزان این استان  به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آباد فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha