امام جمعه زاهدان: خادمان حسینی در جهت نشر مکتب و معارف نبوی تلاشی مضاعف داشته باشند

زاهدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: خادمان حسینی باید در کنار خدمتگذاری به زوار ابا عبدالله الحسین(ع) برای نشر مکتب و معارف علوی و نبوی تلاشی مضاعف داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله مصطفی محامی شامگاه یکشنبه در مراسم تجلیل از خادمان زائران اباعبدالله الحسین اعزامی از پاکستان به کربلای معلی اظهارداشت: خادمان با قدم برداشتن در راه اباعبدالله (ع) و ابراز محبت و ارادت به سیدالشهدا(ع)، مورد لطف و عنایت خداوند قرار می گیرند و خوشا به حال شما که خادمان امام حسین(ع) هستید و در این راه به زوار خدمت می کنید و باید قدر این نعمت را بدانید.
امام جمعه زاهدان افزود: توفیق خدمت گذاری امام حسین (ع) را خدا به ما داده و ما مدیون ایشان و شهدای در راه ایشان هستیم و اگر بتوانیم قدم خیر و کمک به زائری انجام دهیم باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه همه باید در دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) خدمت کنیم، خاطرنشان کرد: یکی از خدمت‌های بزرگ جذب دل‌های مردم به پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) است و در کنار خدمتگذاری باید برای نشر مکتب و معارف علوی و نبوی تلاش کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha