امام جمعه کرمانشاه: آشوب، کشتن و خسارت به اموال مردم در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: در هیچ جای دنیا اعتراض به روش آشوب، کشتن و خسارت به اموال مردم و دولت پذیرفته شده نیست و آشوب‌گران که در این روز ها این کارها را می‌کنند، هدفشان فقط لطمه زدن به امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله « مصطفی علما» روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت شهادت شهید طلبه «آرمان علی‌وردی» و همچنین عمامه‌گذاری چند نفر از طلاب در حوزه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه، افزود: همه جای دنیا اعتراض هست و مردم نسبت به برخی مسائل اعتراض دارند ولی هیچ جا به اموال آسیب نمی زنند و آشوب نمی کنند بلکه حرف می زنند؛ پس این حرکت ها در کشور ما اعتراض نیست بلکه می خواهند به امنیت جامعه و کشور لطمه بزنند.

وی گفت: انقلاب اسلامی چه قبل از پیروزی و چه بعد از پیروزی این گونه حوادث بسیار به خود دیده و در آینده خواهد دید و طبیعی است که دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت و رشد آن دست به فتنه و توطئه بزنند.

آیت الله علما بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی در تمام کشورهای اسلامی تاثیرگذار است، در منطقه ابرقدرت است و دشمنان ما از پیشرفت و قدرت ما عصبانی و ناراحتند و حق هم دارند زیرا یک زمانی خودشان تمام مقدرات ایران را از غذا خوردن، معماری و لباس گرفته تا هر چیزی دیگر تعیین می کردند اما امروز دستشان از همه چیز کوتاه است.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به مقاومت ملت مسلمان ایران در هشت سال جنگ تحمیلی، افزود: اغتشاش گران و آشوب گران خودشان می دانند ایران بیدی نیست که با این بادها بلرزد هرچند هیچ کس دوست ندارد حتی یک آجر هم از نظام اسلامی کشورمان آسیب ببیند.

امام جمعه کرمانشاه: آشوب، کشتن و خسارت به اموال مردم در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست



جهاد تبیین با مقایسه قبل و بعد از انقلاب باید صورت پذیرد

آیت الله علما در بخش دیگر از صحبت های خود گفت: یکی از مواردی که همیشه روی آن تاکید دارم جهاد تبیین است باید به نسل جوان و آینده گفته شود، وضعیت کشور ما در قبل از انقلاب چگونه بوده، و کجا بودیم که آمریکایی ها حتی در ریزترین مسائل مانند نوع غذا خوردن، نوع لباس پوشیدن، معماری، نفت و ارتش در همه چیز دخالت می کردند و تصمیم می گرفتند.

وی اضافه کرد: باید براساس تحلیل واقعیت مقایسه شود و به نسل جوان گفته شود چه بودیم و الان چه هستیم تا قدر خون شهدا، پیشرفت ها، استقلال، عزت و قدرت ایران اسلامی را درک کنند و از کشور در مقابل این فتنه ها و توطئه ها مراقبت و مواظبت نمایند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه مهمترین سرمایه را اسلام و محتوای آن در مقابل دشمنان عنوان کرد و گفت: تا هر اندازه به آموزه های اسلام عمل کنیم به همان اندازه در جهان قدرتمند خواهیم بود.

در پایان این مراسم چند نفر از طلبه های جوان حوزه های علمیه کرمانشاه به دست آیت الله « مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه مفتخر به عمامه شدند.

همچنین در حاشیه این مراسم یاد و خاطر شهدای امنیت به ویژه شهید طلبه « آرمان علی وردی» با شعر خوانی و مداحی گرامی داشته شد.

گفتنی است در خلال این مراسم طلاب و روحانیون با سر دادن شعار های، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آشوب گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر فتنه گر اغتشاشات و آشوب های اخیر را محکوم کردند.

همچنین طلاب و روحانیون حاضر با سر دادن شعارهای ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، وای اگر رهبر حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند جوابم دهد، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و یا حسین یا حسین با رهبر انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

امام جمعه کرمانشاه: آشوب، کشتن و خسارت به اموال مردم در هیچ جای دنیا پذیرفته نیست

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha