۶۲ درصد خدمات پلیس کیش به صورت هوشمند ارایه می‌شود

کیش - ایرنا - رییس مرکز کنترل فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: ۶۲ درصد از خدمات این فرماندهی به مراجعه کنندگان پلیس های تخصصی و کلانتری ها در بخش های مختلف به صورت هوشمند به آنان ارایه می شود.

سروان احمد سپانلو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: فراخور  تنوع ماموریت های پلیس، تغییر ماهیت جرم و بزه ها، پلیس نیز باید تاکتیک های ارایه خدمات خود را نیز تغییر دهد که در این راسا هوشمند سازی به عنوان یکی از راهکارهای به هنگام سازی خدمات در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: هوشمند سازی پلیس بصورت کلی فرآیند به روزرسانی پلیس تجربی به پلیس علمی است که با اصلاح نقاط ضعف و رفع خطاهای انسانی سعی در کشف علمی جرائم است که هم اکنون در این جزیره حدود ۶۲ درصد خدمات به صورت الکترونیک و هوشمند ارایه می شود.
سپانلو یادآور شد: پیشگیری از وقوع جرم با استفاده از پایش فراوانی و نوع اتفاقات گذشته، سرعت عمل در دستگیری مجرمین، بالا بردن سرعت دسترسی اطلاعات از دیگر اهداف طرح هوشمندسازی پلیس است که از سال ۱۳۹۸ به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: تا کنون اغلب خدمات حوزه پلیس راهور از قبیل ، نوبت دهی اینترنتی جهت شماره گذاری ، تعویض پلاک، پلاک گذر، استعلام خلافی و پرداخت خلافی، استفاده از جی پی اس و سامانه ردیاب خودرویی برای تمامی خودروهای گشت انتظامی، استفاده از دوربین البسه برای گشت های راهور، یگان امداد و پلیس های تخصصی، استفاده از گوشی هوشمند برای هر کلانتری ها و ارسال آنی اخبار به واحد گشتی هوشمند سازی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha