سیستان و بلوچستان بعد از انقلاب پیشرفت های چشمگیری داشته است

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اگر تعداد شهرستان‌ها، بخش‌ها، مساجد، علما و توسعه شهری و روستایی این استان را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم متوجه پیشرفت مملوسی که به برکت انقلاب حاصل شده خواهیم شد.

به گزارش ایرنا رحمدل بامری شامگاه سه‌شنبه در نشست شهروند جوان زاهدانی اظهارداشت: دشمن امروز خانواده، علم و اقتصاد را هدف قرار داده و برای آن‌ها خواب‌های بدی دیده که باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

وی بیان کرد: امروز نوک پیکان دشمن به سمت ولایت بوده چرا که این سنگر محکم به برکت خون شهدا پا برجاست.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جوانان شیعه و سنی استان همواره در کنار هم برای پیشرفت این دیار تلاش کرده و می‌کنند و این خطه همچنان پایتخت وحدت اسلامی بوده هست و خواهد بود.

وی بیان کرد: خوشبختانه در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی افتخارات فراوانی داریم که همگی از ظرفیت‌های استان محسوب می‌شوند.

بامری خاطر نشان کرد: دشمن از این حضور و بلوغ فکری مردم واهمه دارد بنابراین تلاش می کند به هر شکل ممکن آن را بر هم بزند.

وی افزود: همگی باید هوشیار باشیم و با همت و فضل الهی افق‌های روشن را برای آینده ایران اسلامی محقق کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به شهدای شیعه و سنی این استان اذعان کرد: سیستان و بلوچستان همواره پایتخت وحدت اسلامی است.

وی تاکید کرد: همه موظفیم امنیت پایدار را برای پیشرفت سیستان و بلوچستان فراهم آوریم تا شاهد توسعه روز افزون این استان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha