۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۳۸
کد خبرنگار: 1486
کد خبر: 84930747
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی و تجمع استکبار ستیزی مردم شهرستان کرخه

دزفول - ایرنا - به مناسبت گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز اقشار مختلف مردم شهرستان کرخه با برگزاری راهپیمایی و تجمع در بلوار ولایت شهر الوان ( عبدالخان ) جنایات آمریکا را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار ابرنا در این راهپیمایی که روز چهارشنبه همزمان با نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه علامه مجلسی شهر الوان مرکز شهرستان کرخه برگزار شد اقشار مختلف مردم در کنار دانش آموزان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

شرکت کنندگان در تجمع استکبار ستیزی در شهر الوان سپس از بلوار ولایت این شهر تا مدرسه علامه مجلسی راهپیمایی کرده و با سردادن شعار با ارمان های بلند امام راحل(ره) ، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند. 

فرماندار شهرستان کرخه در اجتماع مردم گفت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان پاسخی به فتنه‌انگیزی‌ دشمنان نظام و در راس آنها آمریکا و اسرائیل غاصب است.

محسن ستاری فر با بیان اینکه ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا است افزود: استکبارستیزی به عنوان فطرت انسانها در انقلاب اسلامی تبلور پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: شعار انقلاب اسلامی و آرمان امام راحل(ره) استکبارستیزی و مقابله با نظام سلطه است.مردم ایران با برخورداری از روحیه استکبار ستیزی همواره نقشه های شوم دمنان را نقش بر آب می کند.
نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس شهرستان کرخه

آیین نواختن زنگ ملی استکبارستیزی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز در مدارس شهرستان کرخه برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل بر ادامه راه شهدا و انقلاب اسلامی و مبارزه با استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

شهرستان کرخه به مرکزیت شهر الوان دارای حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است.

این شهرستان دارای ۲ بخش مرکزی و شاوور،۲ شهر الوان و شاوور و حدود ۱۰۰ روستا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha