مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان جواب دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد

کرمانشاه - ایرنا- فرماندار جوانرود با اعلام اینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال متفاوت تراز سال‌های قبل برگزار می‌شود، گفت: مردم امسال با حضورپر شور خود در این راهپیمایی جواب دندان شکنی به توطئه‌های دشمنان خواهند داد.

به گزارش ایرنا؛ «سعدی نقشبندی» روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های راهپیمایی ۱۳ آبان، با تاکید بر حضور گسترده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، افزود: دشمنان برای بار دیگر حضور باشکوه مردم را در این راهپیمایی خواهند دید که ملت ایران همچنان پای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی محکم و قاطعانه ایستاده اند.

وی در ادامه به بزرگنمایی رسانه های معاند در ارتباط با اتفاقات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: تمام دشمنان با استفاده از ابزار رسانه ای با بزرگنمایی و موج سواری افکار عمومی مردم را هدف قرار داده‌اند.

امام جمعه جوانرود نیز با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام (ص) در مورد سلمان فارسی گفت: ملت ایران مردمی پایبند نسبت به ارزش‌ها و مقدسات خود هستند.

ماموستا مُلا «احمد فخری» افزود: امروز دشمنان به دنبال منافع ملت ایران از جمله آزادی و حقوق زن نیستند بلکه آنها بدنبال اهدام شوم خود هستند.

وی اظهارداشت: جوانان و نوجوانان کشور باید هوشیار باشند که مورد سوء استفاده دشمنان در این جنگ ترکیبی قرار نگیرند.

امام جمعه جوانرود با اشاره به توظئه های شوم دشمنان، اقشار مختلف مردم را به حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم با اشاره به موضع صریح رهبر معظم انقلاب در مورد حوادث اخیر، گفت: اعتشاشات اخیر یک حرکت عادی نبود بلکه برای این موضوع برنامه ریزی شده بود.

سرهنگ «بهرام میرزایی» افزود: اگر قضیه دختر جوان هم نبود بهانه دیگری بوجود می آوردند تا امسال اول مهر در کشور ناامنی و اغتشاش ایجاد کنند.

وی اظهار کرد: این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود خاطرنشان کرد: اعتراضات و اغتشاشات اخیر خسارت مادی و معنوی گسترده ای به مردم و حیثیت کشورمان از جمله از دست دادن فرصت ها، کاهش سرمایه گذاری و روند توسعه و تعالی کشور وارد کرد.

سرهنگ میرزایی در پایان سخنانش اقشار مختلف مردم را به حضورگسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کلیومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha