حمله تروریستی به نمازگزاران شاهچراغ(ع) نتیجه ناکامی دشمن در فتنه انگیزی بود

اردبیل - ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: وقتی دشمنان نظام اسلامی موفق نشدند در فتنه اخیر به اهداف پلید خود برسند اقدام به ترور نمازگزاران و مردم عادی و بیگناه در حرم مقدس شاهچراغ (ع) کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت‌الاسلام حسین علیی روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با اشاره به نقش روحانیت در مقابله با تهدیدات استکبار و دشمنان افزود: دشمنان نظام اسلامی همواره به دنبال ضربه زدن و فاصله انداختن بین مردم و روحانیون هستند.

وی با بیان اینکه روحانیون برای حفظ دین و اسلام تمامی مشکلات را تحمل خواهند کرد، اظهار کرد: قشر روحانی برای خدمت به مردم و دفاع از حریم اسلام و نظام اسلامی ذره ای عقب‌نشینی نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با اشاره به اینکه دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی با "ایران قوی" مخالف هستند، بیان کرد: امروز ایران با اقتدار و قوی، مستقل و آزاده کابوسی برای استکبار و زورگویان جهان شده و برای همین بر علیه آن شیطنت و فتنه انگیزی می کنند.

حجت الاسلام علیی اضافه کرد: امروز دنیا و استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و رژیم غاصب صهیونیست به اقتدار و قدرت ایران در جهان اعتراف می کنند و از این این همه عزت و شکوت و پیشرفت نظام اسلامی ناراحت بوده و عصبانی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)استان اردبیل مردم و تقوای اجتماعی را بزرگترین سرمایه کشور برشمرد و ادامه داد: مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و خدمت به آنها بزرگترین توفیق است.

حجت‌الاسلام حسین علیی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: وقتی دشمنان نظام اسلامی موفق نشدند در فتنه اخیر به اهداف پلید خود برسند اقدام به ترور نمازگزاران و مردم عادی و بیگناه در حرم مقدس شاهچراغ (ع) کردند.

وی با تقدیر از مردم بصیر استان اردبیل افزود: دشمنان با انواع توطئه ها از جمله استفاده از ابزار رسانه و شبکه های اجتماعی و فضای مجازی می خواهند نظام اسلامی را نارکارآمد و باطل جلوه دهند اما مردم همیشه در صحنه کشورمان به اهداف شوم آنها پی برده و ماهیت ضدانسانی آنها را می شناسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل با اشاره به پیشرفت‌های علمی کشورمان اظهار کرد: امروز نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا تبدیل به درخت تنومند شده و هیچ فتنه ای نمی‌تواند به این درخت پر بار صدمه زده و آن را از بین ببرد.

شعرخوانی و مداحی از دیگر قسمت های این آیین بود.

به گزارش ایرنا، امروز در دیگر شهرهای استان اردبیل نیز مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) و شهدای مدافع امنیت با حضور پرشکوه مردم و مسئولان برگزار شد.

غروب روز چهارشنبه (چهارم آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان  ۲۶ نفر را مجروح کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha