۱۱ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۵۷
کد خبر: 84930957
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خدمت صادقانه مسوولان، بهترین پاسخ به پشتیبانی مردم از آرمان های نظام است

ایلام - ایرنا - فرماندار آبدانان با اشاره به هجمه های دنیای استکبار علیه کشورمان در طول سال های پس از انقلاب گفت: ملت ایران پشتیبانی خود را از این نظام اثبات کرده اند و بدون شک خدمت صادقانه مسوولان، بهترین پاسخ به حمایت های مردم از آرمان های نظام است.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، یدالله حاتمی روز چهارشنبه در جمع کتابداران و اعضای انجمن کتابخانه های عمومی آبدانان با اشاره به برخی ناآرامی های روزهای اخیر اظهار داشت: آرای مردم در طول انقلاب اسلامی سند زنده و معیار مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید همه شهروندان و جریان‌های سیاسی این قاعده کلی را مراعات کنند.

وی قاطبه مردم را دوستداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: حل و فصل مسائل و مشکلات موجود باید در اولویت نخست برنامه مدیران قرار گیرد، زیرا اقدام بموقع و ارائه خدمات مستمر به اقشار مختلف امیدافزا و رفع کننده معضلات اجتماعی است.

فرماندار آبدانان با تحلیل وضعیت موجود و بعضی اعتراضات جوانان این شهرستان تاکید کرد: جوانان سرمایه های ارزشمند کشور هستند و بخشی از خواسته های آنان نیز بحق و مورد قبول متولیان امر است، اما آنان باید ضمن مراعات قوانین و مقررات از هرگونه بی نظمی و ناآرامی خودداری کنند، زیرا تضعیف امنیت فردی و اجتماعی و توسعه ناامنی تنها دشمنان را شاد می کند.

حاتمی یادآور شد: مدیران عالی ، استانی و شهرستانی بطور شبانه‌ روز و با تمام ظرفیت مشغول تلاش و فعالیت جهادی برای رفع مشکلات آحاد مردم بخصوص جوانان برومند ایران زمین هستند و لازم است به آنان فرصت دهیم تا روند خدمات را تقویت و تسریع بخشند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha