استاندار همدان: خدمت‌ به خانواده ایثارگران افتخار است

همدان- ایرنا- استاندار همدان، خدمت به خانواده ایثارگران را یکی از افتخارات برشمرد و گفت: تمام کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خود را خدمتگزار خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می‌دانند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، "علیرضا قاسمی‌فرزاد" عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، احترام به مراجعان و مخاطبان را وظیفه تمام مجموعه‌های خدماتی دانست و افزود: در بنیاد شهید و امور ایثارگران با قشری ارتباط داریم که دارای حرمت و جایگاه ویژه‌ای هستند و تمام مدیران و کارکنان، خود را خادم این عزیزان و جامعه بزرگ شهدا و ایثارگران می‌دانند.

وی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این بنیاد اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با حضور کارکنان زحمتکش و پرتلاش به قشر دلسوخته خانواده های شهدا و ایثارگران، که اکثر آنها دچار کهولت سن هستند خدمات ارزنده ای ارائه می دهد.

استاندار همدان هدف اصلی فعالیت بنیاد شهید و امور ایثارگران را خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برشمرد و اظهار داشت: حضور کارکنان زحمتکش و پرتلاش سرمایه بزرگی برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است و با همراهی این عزیزان موفق به خدمات‌رسانی مناسب به بهترین انسان‌های کشورمان می‌شویم.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دولت مردمی سیزدهم کشور را با بدهی تحویل گرفت و با تمام تلاش مشکلات را برطرف می کند افزود: رفع مشکل آب، پرداخت سود اوراق بهادار، توجه به زیر ساخت‌ها، تولید و احیا صنایع راکد در دستور کار دولت قرار دارد.

وی اظهار داشت: به رغم تحریم‌های ظالمانه، کشور در راه رشد و پیشرفت قرار دارد و دشمن تحمل دیدن این بالندگی را ندارد اظهار داشت: دشمن چون با علم مخالف است دانشگاه را هدف قرار داده و قطعا دانشگاهیان ما با وحدت و انسجام این مراحل را پشت سر می‌گذارند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه امروز در عرصه جهانی و منطقه جزو قدرت‌های برتر و بلامنازع هستیم افزود: دشمن کوردل و نظام استکباری کشوری ضعیف و تحت کنترل می‌خواهد که امروزه کشور ایران با رهبری حکیمانه و خون شهدا استحکام و صلابت شکست ناپذیری دارد.

قاسمی‌فرزاد با اشاره به اینکه دشمن برای نابودی جمهوری اسلامی انواع فتنه ها و نقشه ها را برنامه ریزی کرده است گفت: جمهوری اسلامی پرقدرت و شتابان ایستادگی کرد و نابودی دشمن در پیش رو قرار دارد.

وی تصریح کرد: این تحریم‌های ظالمانه به هر یک از کشورهای دنیا می‌رسید دچار نابودی و فروپاشی می شد اما با لطف و عنایت الهی و صبر مردم این دوران نیز سپری می شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه در راستای خدمات فراگیر دولت سیزدهم در سطح استان بحران آب رفع شد افزود: در خصوص اعتبارات تخصیص یافته از سفر ریاست جمهوری، ۱۴ هزار میلیارد تومان به استان، ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید و نیز هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به مشکل آب اختصاص داده شد و در مراحل بعدی روستاهای کبودراهنگ و بهار نیز آبرسانی می شوند.

قاسمی‌فرزاد گفت: امکان ملاقات حضوری برای استانداران با رییس جمهور در دولت قبل فراهم نبود اما در سفر اخیر اینجانب دیداری با آیت الله رئیسی داشتم و دولت مردمی علاوه بر اقشار و بخش‌های مختلف با مسوولان نیز ارتباط حضوری دارد.

وی تصریح کرد: در راستای رفع مشکل کمبود زمین در شهر همدان رییس جمهور مبلغی برای خرید اراضی مقرر کرد تا مشکل مسکن جامعه ایثارگری مرتفع شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان، نیز در این جلسه گفت: استاندار همدان توجه ویژه ای به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد و با حضور در مراسم ها در رسیدگی به امور خانواده ها پیش قدم است.

مجید صفدریان افزود: با پیگیری های استاندار همدان مبلغ ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای تسهیلات اشتغال استان همدان اختصاص داده شده و دیگر کسی از جامعه ایثارگری استان پشت نوبتی نمی‌ماند که در سال‌های قبل حتی ۵۰ درصد این اعتبار را نداشتیم.

وی یادآور شد: رفع بحران کم آبی همدان بعد از ۱۸ سال با پیگیری های شبانه روزی از اقدامات چشمگیر استاندار همدان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: مسکن، اشتغال، درمان و تسهیلات از جمله دغدغه‌های خانواده‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران همدانی است که باید برای حل آنها برنامه ریزی جامع و کاملی صورت می گیرد.

استان همدان حدود هشت هزار شهید، ۱۷ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha