۸ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۱۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85582634
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: جامعه ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند

همدان-ایرنا- استاندار همدان گفت: خانواده معظم شهدا، جانبازان سرافراز، رزمندگان و ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از ایثارگران استان اظهار کرد: جانبازان سرافراز نزد خداوند متعال، اجر و پاداش معنوی شهادت را دارند و هیچ پاداش مادی از خودگذشتگی و فداکاری‌ ایشان را جبران نمی‌کند.

وی ادامه داد: کارکنان بنیاد شهید، خادمین شهدا و ایثارگران هستند که خداوند عزوجل خدمات و زحمات آنان را جبران خواهد کرد.

استاندار همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: این شهیدان گرانقدر با نیت پاک خود الگوی مدیران و مردم هستند.

استاندار همدان: جامعه ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند

نگاه استاندار همدان به جامعه ایثارگران قابل قدردانی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت، گفت: از تلاش‌ها و حمایت‌های استاندار همدان در جهت بهبود وضعیت جامعه ایثارگران قدردانی می‌کنیم.

مجید صفدریان ادامه داد: بحران آب در استان با زحمات شبانه‌روزی استاندار و جلسات شورای تامین آب که تا نیمه‌شب برگزار می‌شد، رفع شد و در سایه تلاش‌های مجاهدانه استاندار و دستگاه‌های اجرایی مرتبط، امسال با وجود گرمای بیش‌از حد هوا، کمبود آب نداشتیم.

استاندار همدان: جامعه ایثارگران چشم و چراغ ایران اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: دومین کنگره ملی شهدای استان که بزرگترین رویداد فرهنگی سال گذشته بود، با پشتیبانی‌ها و تلاش‌های استاندار همدان به خوبی و شایستگی برگزار شد.

صفدریان اظهار کرد: از همراهی و هماهنگی مدیران استانی در خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران و مشارکت در طرح سپاس، نیز قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایرنا،استان همدان نزدیک به هشت هزار شهید، بیش از ۲۷ هزار جانباز و حدود هزار آزاده در دوران دفاع مقدس، تقدیم اهداف والای انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha