۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۸:۳۹
کد خبر: 84931329
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در یزد کشف شد

۱۲ آبان ۱۴۰۱، ۸:۳۹
کد خبر: 84931329
۸۰ میلیارد ریال لوازم خانگی قاچاق در یزد کشف شد

یزد- ایرنا- فرمانده انتظامی استان یزد گفت: ماموران در بازرسی از دستگاه تریلی عبوری، یکهزار و ۲۵۰ کارتن انواع ظروف شیشه‌ای و کتری استیل خارجی به ارزش ۸۰ میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش پنجشنبه پایگاه خبری پلیس یزد، سردار "عباسعلی بهدانی فرد" گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر مبنی بر جا به جایی کالای قاچاق توسط قاچاقچیان، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با همکاری عوامل ایستگاه بازرسی شهید مدنی ضمن کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه تریلی کانتینردار "ولوو" حامل این محموله را شناسایی و آن را متوقف کردند.

سردار بهدانی فرد ضمن اشاره به دستگیری ۳ متهم در این خصوص خاطرنشان کرد: قاچاقچیان که قصد انتقال این کالاها از جنوب کشور به مشهد را داشتند به مراجع قانونی معرفی شدند.

این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با بیان اینکه محموله کشف شده تحویل سازمان اموال تملیکی استان یزد شد افزود: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی و همکاری همه جانبه شهروندان و دستگاه های دولتی و نظارتی با پلیس است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha