استاندار خراسان‌شمالی: اهمیت روز ۱۳ آبان باید برای جوانان تبیین شود

بجنورد-ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: نسل جدید باید با ضرورت پاسداشت یوم الله ۱۳ آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آشنا شوند و این امر باید برای نوجوانان تبیین شود.

محمدرضا حسین نژاد روز جمعه در حاشیه مراسم ۱۳ آبان بجنورد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برگزاری راهپیمایی به مناسب ۱۳ آبان ماه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی امسال از اهمیت ویژه برخوردار است، امروز چشم تمام جهان به ایران اسلامی است تا بار دیگر ولایتمداری و حمایت از آرمان های نظام اسلامی را محک بزنند.

وی گفت: دشمن در طول انقلاب اسلامی، همواره تلاش داشته است که با توطئه های مختلف مردم را از انقلاب ناامید و رویگردان کند اما مردم هوشیار ما همواره توطئه ها را نقش بر آب کردند و دشمن را از خود ناامید کردند.

وی تصریح کرد: امروز هم مردم ما بویژه دانش آموزان با حضور در راهپیمایی نشان دادند که در صحنه هستند و پاسخ یاوه گویی های دشمن و بدخواهان را با حضور گسترده خود به جهان دادند.

استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: دشمنی بدخواهان پایان ندارد و مبارزه مردم ما با استکبار جهانی تداوم دارد.

وی تصریح کرد: بزرگداشت روز سیزدهم آبان امسال اهمیت ویژه‌ای دارد، سیزده آبان که به نام روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز نامگذاری شده امسال رنگ و بوی دیگری دارد و همه نهادها و مسوولان در این باره باید با اجرای برنامه های مختلف اهتمام داشته باشند.

استاندار خراسان شمالی از مردم استان در حضور گسترده و محکومیت حادثه حرم شاهچراغ شیراز  تقدیر کرد و گفت: مردم ما از تهدید ها و تحریم های دشمن هراس ندارند و پایبند به آرمان های نظام اسلامی هستند. 

 ۱۳ آبان سالروز تسخیر سفارت آمریکا در تهران، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha