استاندار خراسان‌شمالی: دشمن آرمان‌های جوانان را نشانه گرفته است

بجنورد- ایرنا- استاندار خراسان شمالی گفت: دشمن نقاط قوت ما را نشانه می گیرد و جوانان و دانش آموزان را هدف نقشه های پلیدش قرار می دهد.

به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین نژاد روز پنجشنبه در یادواره علمدار شهدای خراسان‌شمالی «سردار سرتیپ پاسدار رجبعلی محمدزاده» اظهارداشت: مردم در تمامی مراحل انقلاب در صحنه حضور دارند و به دسیسه های دشمنان آگاه هستند.

وی افزود: دشمن برای رسیدن به مقاصد پلیدش از تمامی نیروی خود استفاده می کند ولی دانش آموزان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه تمامی دسیسه های دشمنان را ناکام می گذارند.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: شهدای زیادی برای هر وجب از این خاک فدا شدند و اکنون باید ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و بار دیگر با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کنیم.

استاندار خراسان‌شمالی: دشمن آرمان‌های جوانان را نشانه گرفته است

محرومیت زدایی در اولویت سپاه

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی نیز در این آیین اظهارداشت: "شهید محمدزاده" در راه خدمت به مردم به شهادت رسید و تمامی ما وظیفه داریم راه این شهید را ادامه دهیم.

سرادر اسماعیل فرجی افزود: برگزاری یادواره شهدا موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره این کمردان بزرگ در تاریخ است.

وی در ادامه به فعالیت های محرومیت زدایی سپاه اشاره کرد و گفت: آبرسانی به مناطق محروم از جمله طرح های مهمی است که توسط سپاه در استان آغاز شده و تا پایان امسال برخی از این طرح ها به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی یادآور شد: ساخت مسکن برای محرومان استان در دستور کار قرار دارد و در این زمینه تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

سردار جبعلی محمدزاده زاده دوم اردیبهشت ١٣۴٠ در روستای نوده شهرستان بجنورد و از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود که در ۲۶ مهرماه ۱۳۸۸ در پیشین بلوچستان همراه نورعلی شوشتری ترور شد.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال شرق کشور واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha