۱۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۳:۴۰
کد خبرنگار: 907
کد خبر: 85224578
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جوانان از مقابله با تهاجم فرهنگی خسته نشوند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی با بیان اینکه دشمن برای دنیا و آخرت ما برنامه دارد گفت: جوانان از مقابله با دشمنان خسته نشوند و اجازه ندهند تا دشمن برنامه های خود را عملیاتی کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز یکشنبه در رزمایش "مثل مصطفی" در خراسان شمالی اظهار کرد: فرهنگ و تفکر بسیجی فتنه‌های دشمنان را در جنگ نرم خنثی کرده و اینک وظیفه و رسالت فعالان فرهنگی در جهاد تبیین سنگین شده است.

وی تصریح کرد: بسیج مستضعفان همواره در مقابل جنگ نرم ایستاده و فتنه ها و توطئه های رنگارنگ دشمنان را خنثی کرده است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی بر ترویج فعالیت های فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: آمریکا تلاش می کند که جوانان جهان را همشکل کند تا فرهنگ آمریکایی همه گیر و جهانی شود.

وی با بیان اینکه عاشورای حسینی در انقلاب ایران تکثیر یافته است عنوان کرد: هنر اسلام، قرآن و نظام اسلامی تکثیر یاران پیامبر است و این فرهنگ باید در جامعه نهادینه شود.

سردار فرجی ادامه داد: آمریکا تلاش می کند که فرهنگ خود را جهانشمول کند و این امر را با روش های نظامی و قدرت نرم برنامه ریزی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: شکل گیری گفتمان انقلاب اسلامی و شعار "نه شرقی و نه غربی" توانست در مقابل زور و ستم استکبار ایستادگی کند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی افزود: آمریکایی ها بعد از جنگ تحمیلی به سمت تضعیف انقلاب رفتند و با بهانه های مختلف برنامه ملت سازی و دولت سازی را راه انداختند.

وی گفت: ایران اسلامی اجازه نداد که آمریکا در دنیا ملت سازی کند و این امر برای آنان قابل هضم نبود و تصمیم گرفتند که در کشورهای مختلف به ویژه خاورمیانه به اهداف پلید خود دست یابند.

وی تصریح کرد: دشمن تلاش می کند تا برخی از جوانان و نوجوانان را در تاریکی نگه دارد تا در فضای جهل، اندیشه های خود را در قلب آنان جایگزین کند و همه ما وظیفه داریم تا مسیر روشنایی را فراهم کنیم و این مهم با بصریت افزایی ایجاد خواهد شد.

هوشیاری در مقابل جنگ شناختی

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در این آیین بر جهاد تبیین تاکید کرد و گفت: اینک در مقابل جنگ شناختی باید هوشیار باشیم و جلوی هجمه ها را گرفت.

حجت الاسلام علی نوروزی افزود: انقلاب اسلامی، جوانان با بصیرت، فهیم و انقلابی دارد که در تراز انقلاب هستند اما دشمن تلاش می کند که مسیر برخی از جوانان را به سمت خود ببرد.

وی تصریح کرد: اینک باید با برنامه های فرهنگی تلاش کنیم تا جوانان و نوجوانان فریب دشمن را نخورند و باید آنان را از توطئه های دشمن آگاه کرد.

این همایش با حضور مسوولان، بسیجیان و فعالان فرهنگی در تالار دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha