هزینه مقاومت در برابر دشمن کمتر از سازش است

بجنورد- ایرنا- فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجارب گذشته نشان می دهد که هزینه مقاومت در برابر دشمن کمتر از سازش است و باید از این راهبرد در برابر دشمنان استفاده کرد.

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدحسن مرتضوی روز پنجشنبه در یادواره علمدار شهدای خراسان شمالی «سردار سرتیپ پاسدار رجبعلی محمدزاده» اظهارداشت: در دوره ای که با دستان خالی در برابر دشمن ایستادگی کردیم، خدشه ای به ارزش های اسلامی وارد نشد و اکنون نیز مقتدرانه از ارزش های انقلاب دفاع خواهیم کرد.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدای وحدت موجب می شود تا اقتدار و قدرت ملی خود را به همگان اثبات کنیم چرا که به واسطه این شهدای بزرگوار در برابر دشمنان اسلام پیروز شدیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: شهدا به عنوان ستارگان درخشان وحدت شناخته می شوند و اگر وحدت در تمامی امور نهادینه شود هیچ بیگانه ای به انقلاب اسلامی ما ورود نخواهد کرد.

سردار مرتضوی تصریح کرد: افراد زیادی در دفاع از کشور با گذشتن از جان و مال خود سختی های بسیاری را متحمل شدند و با ایثار و از خودگذشتگی به ما درس آزادی و آزادگی آموختند و ما باید در شناخت و معرفت خود نسبت به تلاش این بزرگواران گام برداریم.

وحدت عامل موفقیت

وی یادآور شد: اگر فردی کلام و رفتارش وحدت شکن باشد به طور یقین از زبان شیطان سخن گفته و اگر فردی کلامش وحدت آفرین باشد پیرو پیامبر اکرم (ص) است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه در ادامه عنوان کرد: افرادی که فریب دشمن را خورده اند از تاریخ این مملکت آگاهی ندارند و بهترین پاسخ به آنها وحدت است.

سردار مرتضوی افزود: تاریخ ثابت کرده است که تمامی اقوام در گستره کشور ایران پاسداران وفاداری از آب و خاک و ناموس هستند و باید جوانان و زنان این مرز و بوم پاسخ دندان شکن به افکار پلید و شیطانی دشمنان را بدهند.

وی با اشاره به اینکه دشمن در تمامی مراحل ما را آزموده و در نهایت شکست نصیبشان شده است گفت: با اقتدار برای ارزش های اسلامی در برابر دشمن ایستادگی می کنیم و صحنه را خالی نخواهیم کرد.

۱۳ آبان روز پاسخ به دشمنان

 فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: دشمن درصدد فریب جوانان ما است و ۱۳ آبان ماه روز پاسخ به نداهای شیطانی دشمن است.

سردار جبعلی محمدزاده زاده دوم اردیبهشت ١٣۴٠ در روستای نوده شهرستان بجنورد و از فرماندهان جنگ ایران و عراق بود که در ۲۶ مهرماه ۱۳۸۸ در پیشین بلوچستان همراه نورعلی شوشتری ترور شد.

خراسان شمالی بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است، همچنین بیش از ۳۵ هزار رزمنده در دوران دفاع مقدس در عملیات ها حضور داشته اند.

تعداد کل ایثارگران این استان ۱۰ هزار ۲۷۷ نفر، تعداد کل آزادگان ۳۹۷ نفر و جانبازان هفت هزار و ۲۳۲ نفر است.

خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد و در شمال شرق کشور واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha