تمهیدات ترافیکی راهپیمایی ۱۳ آبان در مشهد اعلام شد

مشهد- ایرنا- رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای در مشهد برای هر چه بهتر برگزار شدن راهپیمایی ۱۳ آبان برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ علی اکبر غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راهپیمایی روز ۱۳ آبان و استکبار ستیزی در مشهد، فردا، جمعه  از ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت خیابان شیرازی و حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در راستای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم از ساعت پنج صبح روز جمعه محدودیتهای توقف و تردد ترافیکی در محدوده حرم رضوی اجرا می‌شود.

سرهنگ غلامی ادامه داد: از این رو تردد وسایل نقلیه در مسیر میدان توحید به سمت میدان شهدا،  تقاطع اندرزگو به سمت تقاطع شهدا، تقاطع شهید گمنام تا زیرگذر حرم مطهر، میدان پنجراه و نواب صفوی و طول مسیر بلوار شارستان تا زیرگذر حرم مطهر و خیابان امام خمینی تا میدان شهدا ممنوع خواهد بود.

وی اضافه کرد: در مسیر میدان شهدا، طول خیابان شیرازی، تقاطع شهدا تا حرم مطهر و تقاطع زرینه تا تقاطع شهدا نیز تردد خودرو ممنوع است.

سرهنگ غلامی ادامه داد: همچنین توقف کلیه وسایل نقلیه از ساعت پنج  بامداد جمعه، ۱۳ آبان تا پایان مراسم راهپیمایی در مسیرهای میدان شهدا،  تقاطع شهدا، خیابان شیرازی به سمت حرم مطهر رضوی و کلیه مسیرهای منتهی به این مسیرها ممنوع خواهد بود.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی افزود: خودروها متوقف در این مسیرها به توقفگاه مدرس منتقل خواهند شد.

سرهنگ غلامی خاطر نشان کرد: ۲۰۰ دستگاه اتوبوس نیز برای انتقال راهپیمایان به میدان شهدا و برگشت آنها پس از پایان راهپیمایی پیش‌بینی شده که توقفگاه های لازم برای استقرار آنها نیز پیش‌بینی شده است.

راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان روز جمعه از ساعت ۹ صبح از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد و مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستانهای استان نیز به مصلاهای نماز جمعه منتهی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha