۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۱:۴۰
کد خبر: 84932058
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

راهپیمایی با شکوه یوم‌‎الله ۱۳ آبان در استان یزد برگزار شد

یزد- ایرنا- مراسم راهپیمایی باشکوه یوم الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی ، روز جمعه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن و ولایتمدار استان یزد برگزار شد .

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این راهپیمایی که در ۳۰ نقطه استان یزد با حضور گسترده مردم به خصوص خانواده‌ها، نوجوانان و جوانان و سایر  اقشار جامعه و مسئولان برگزار شد شرکت‌کنندگان بار دیگر ضمن تجدید بیعت با اهداف و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی، روحیه استکبار ستیزی خود را نشان دادند.

راهپیمایان استان یزد در حالی که با خود عکس‌هایی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) ، مقام معظم رهبری، پرچم نظام اسلامی، عکس شهدا و همچنین بنرها، پلاکاردها و پوسترهایی در بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان و مبارزه با  استکبارجهانی حمل  می‌کردند بار دیگر بینش و بصیرت دینی، ملی و انقلابی خود را نشان دادند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در استان همچنین در طول مسیر با شعارهای انقلابی و حماسی به خصوص مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر آل سعود،  مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر منافق، دست خدا بر سرماست، خامنه‌ای رهبرماست، ما همه سرباز توئیم خامنه‌ای، گوش به فرمان توئیم خامنه‌ای، نیروی انتطامی تشکر، تشکر ، وحدت و استکبارستیزی خود را نشان دادند.

همچنین در حاشیه این راهپیمایی بزرگ و باشکوه در سطح مناطق مختلف استان یزد با همکاری مردم، تشکل‌ها، هیات‌های مذهبی، فرهنگی و  ادارات و نهادها، برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی با همراهی و استقبال خوب خانواده‌ها و مشارکت دانش‌آموزان برگزار شد.

راهپیمایی با شکوه یوم‌‎الله ۱۳ آبان در استان یزد برگزار شد

مراسم راهپپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان یزد با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم به خصوص دانش‌آموزان، فرهنگیان، مسئولان و خانواده ها از میدان شهدا و تکیه تاریخی مذهبی امیرچقماق برگزار شد و شرکت کنندگان با شعارهای حماسی و انقلابی، اقتدار و ایستادگی خود را مقابل دشمنان نشان دادند.

عزم جدی مردم استان یزد در مبارزه با استکبار جهانی 

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان  در شهر یزد در پایان در تائید بندهای قطعنامه‌ سراسری ضمن محکوم کردن اقدامات و برنامه‌های استکبارجهانی به خصوص آمریکا علیه ملت و کشور اسلامی ایران بار دیگر عزم جدی خود را در مبارزه و مقاومت مقابل دشمنان قسم خورده این آب  و خاک اعلام کردند.

آنها همچنین با اعلام روحیه ولایتمداری و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری بر ضرورت داشتن بصیرت در مقابل جنگ ترکیبی، روانی، تبلیفاتی و اقتصادی دشمنان تاکید و از مسئولان امر پیگیری حل مطالبات و نیازهای مردم را بیش از گذشته با همیاری همه اقشار خواستار شدند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی برضرورت برنامه‌ریزی برای پیشگیری از تحقق اهداف دشمنان و مبارزه با فتنه‌گران و شناسایی و برخورد قاطع با اغتشاشلگران را توسط مسئولان امر و قوه قصائیه خواستار شدندشرکت کنندگان در راهپیمایی ۱۳ آبان در یزد ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ بار دیگر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی برضرورت برنامه‌ریزی برای پیشگیری از تحقق اهداف دشمنان و مبارزه با فتنه‌گران و شناسایی و برخورد قاطع با اغتشاشگران را توسط مسئولان امر به خصوص قوه قصائیه خواستار شدند.

همچنین راهپیمایان یزدی از تلاش، ایثار و فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور در تحقق امنیت و انجام آن قدردانی کردند و بر ضرورت هوشیاری مردم و مسئولان در مقابل توطئه‌های استکبار و حامیان آنها به عنوان یک ضررت تاکید و همراهی و همکاری همگان را در مقوله امنیت خواستار شدند.                                    

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان یزد به محل نمازجمعه در مسجد ملااسماعیل ختم شد و همچنین در سایر مناطق استان یزد مردم ولایتمدار با حضور در راهپیمایی بار دیگر هوشیاری و بصیرت خود را مقابل دشمنان و حامیان آنها نشان دادند.

به گزارش ایرنا، یوم الله ۱۳ آبان یادآور سه رخداد بزرگ تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان به دست رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال ۱۳۵۸ است.

این روز که در تقویم رسمی ایران به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده فرصتی برای تبیین و بازخوانی حوادث مهمی است که در سه مقطع زمانی، مبارزه ملت شجاع ایران با آمریکا و مستکبران جهان را در پی داشت و باید در قالب جهاد تبیین بیشتر به آن پرداخت.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha