رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی: ملت ایران پای اعتقادات خود ایستاده است

آبادان - ایرنا - یکی از نمایندگان آبادان و رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی گفت:حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان داد ملت پای اعتقادات خود ایستاده است.

سیدمجتی محفوظی جمعه در حاشیه تجمع ۱۳ آبان در آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود:غرب و آمریکا دلشان برای ملت ایران نمی‌سوزد و با تحریم،ناامنی، اغتشاش  و اعمال فشار به ملت به دنبال اهداف شوم خود هستند.

وی اظهار داشت:مردم ایران اسلامی با توجه به تمام ناملایمات روزگار به پای آرمان‌های انقلاب اسلامی  و اعتقادات خود ایستاده‌ا و هیچگاه از ولایت و آرمان‌های شهدا عقب نشینی نمی‌کنند.

محفوظی ۱۳ آبان را تبلور روحیه استکبارستیزی ملت ایران به عنوان یکی از مبانی انقلاب اسلامی  دانست و افزود: روز سیزده آبان روز دانش‏ آموز، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه اینها که یک ریشه واحد دارند بیانگر استکبار ستیزی و عدم سرسپردگی و تسلیم شدن امت اسلامی در برابر زیاده خواهی های آمریکا و هم پیمانانش می باشد.

رییس فراکسیون فرهنگ عمومی مجلس شورای اسلامی گفت:ملت ایران اسلامی همواره هوشیار و آگاه است و هرجا احساس کند نیاز به حضور در صحنه می باشد با عشق و علاقه وافر به میدان آمده و توطئه ها و دسیسه های دشمنان را خنثی و بی اثر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha