نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان جنوبی از مردم قدردانی کردند

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پیام‌های جداگانه از مردم برای حضور حماسی، پرشور و آگاهانه در راهپیمایی ۱۳ آبان تشکر کردند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت در این پیام با بیان این کلام مقام معظم رهبری که "وحدت، مقاومت و اراده ملت، رمز پیروزی در برابر آمریکاست" افزود: بار دیگر به لطف بصیرت و زمان‌شناسی شما مردم مسلمان و انقلابی، شاهد شکوهی وصف‌ناپذیر از حضور همه اقشار به‌ویژه نوجوانان، جوانان و هنرمندان در اجتماع عظیم یوم‌الله سیزدهم آبان ماه "روز ملی مبارزه با استکبار جهانی" بودیم.

وی اظهار داشت: این گردهمایی باشکوه که یکبار دیگر غیرت انقلابی را متجلی ساخت، ایستادگی سرافرازانه در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های (عبری، عربی، غربی) نظام سلطه و استکبار جهانی را برای جهانیان به تصویر کشید و با طنین‌انداز کردن شعارهای "هَیهَاتَ مِنَّا الذِّلَّة" و "مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر انگلیس" شکست دیگر باره هیمنه پوشالی جبهه استکبار را در اقیانوس اراده پولادین، قدم‌های ثابت و مشت‌های گره کرده ملت همیشه همراه و دوستداران نظام و عاشقان ولایت غرق نمود و جز بهت و شگفتی برای آنها که منتظر تزلزل ستون‌های انقلاب شکوهمند اسلامی در این رویداد تاریخی بودند، باقی نگذاشت.

استاندار خراسان جنوبی افزود: آفرین بر شما مردم که در این برهه حساس که دشمن به زعم باطل خود، با تشدید جنگ‌های روانی و رسانه‌ای و تعدی به حرم آل الله و رقم زدن صحنه‌های دلخراش از به شهادت رساندن و مجروح کردن جمعی از زائران و مجاوران حضرت شاهچراغ (ع)، سعی در کمرنگ نمودن پشتوانه‌های مردمی انقلاب داشت، با حضوری وحدت‌بخش و حماسی در این راهپیمایی ضد استکباری، ضمن نمایش خشم و نفرت انقلابی علیه استکبار جهانی، بر مواضع اصولی خود مهر تایید مجدد زده و پیمانی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی بستید.

وی بیان کرد: بدون تردید این لبیک شما به آرمان‌های ولایت و نظام، پشتوانه‌ای عظیم برای خدمتگزاران است تا با دلگرمی در مناسبات بین‌المللی از حقوق حقه ایران سرافراز دفاع کرده و رسالت خویش را در تحقق تمدن نوین اسلامی ایفا کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه مبارزه با استکبار و تشکر از حضور عاشقانه اقشار مختلف مردم به‌ویژه خانواده معظم شهدا، ایثارگران، روحانیت معظم، اصناف، هنرمندان، ورزشکاران، دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی عظیم یوم‌الله ۱۳ آبان، از همکاری صمیمانه اصحاب رسانه، صدا و سیما و مسئولان سازمان‌ها، نهادها و ارگان‌های استان خراسان جنوبی که بسترهای این حماسه‌سازی پرشور و وحدت آگاهانه را در پاسخ دندان‌شکن به فتنه‌های آمریکایی، انگلیسی و سعودی اخیر فراهم نمودند، قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند نیز در پیامی ضمن شکر و سپاس به درگاه پروردگار متعال، از حضور همه‌جانبه مردم بصیر، انقلابی و افتخارآفرین استان به‌ویژه جوانان در راهپیمایی دشمن‌شکن سیزدهم آبان تقدیر و تشکر کرد.

همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بـا صدور پیامی از شکوه وحدت، عزت، عظمت و خروش یکپارچه مردم مبارز و ظلم‌ستیز خراسان جنوبی همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی در مراسم ضد استکباری یوم‌الله سیزدهم آبان قدردانی کرد.

در این پیام می‌خوانیم: مردم ظلم‌ستیز خراسان جنوبی همگام با ملت بزرگ ایران اسلامی باشکوه‌ترین یوم‌الله ۱۳ آبان در طول تاریخ ۴۴ ساله انقلاب را رقم زدند.  به توفیق الهی و با بصیرت و زمان‌شناسی دانش‌آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شریف و متدین، در مقطع حساس و سرنوشت‌ساز از تاریخ سراسر افتخار انقلاب اسلامی، مراسم یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با حضور آحاد مردم ولایتمدار با شکوه‌تر از سال‌های گذشته در سراسر استان برگزار شد.

این پیام می‌افزاید: امروز مصادف با هفتمین روز شهادت جانسوز شهدای مظلوم شاهچراغ، سیلی محکم ملت بزرگ و استکبارستیز ایران اسلامی در راهپیمایی مردمی و باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار خورد و بار دیگر ابهت و هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت.

در این پیام آمده است: حضور مردم ظلم‌ستیز، هوشیار، همیشه در صحنه و لحظه‌شناس در راهپیمایی بزرگ و ضد استکباری یوم‌الله ۱۳ آبان در سراسر استان تجلی‌بخش اراده و اقتدار ملی، ظهور غیرت انقلابی، نمایش وحدت ملی و بصیرت دینی و آزادگی و شجاعت مثال‌زدنی ایرانیان در مسیر مبارزه با استکبار، استعمار و استبداد آمریکایی بود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام کرد: امروز غریو کوبنده و فریادهای رسای "مرگ بر آمریکا" در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، نشان خشم مقدس و انقلابی پایان‌ناپذیر ایران ظلم‌ستیز از استکبار جهانی و "نَه بزرگی" به آمریکای دشمن شماره یک بشریت بود.

این پیام ادامه داد: حضور دشمن‌شکن، گسترده و هوشمندانه مردم همیشه در صحنه و ظلم‌ستیز ایران اسلامی در راهپیمایی بزرگ و مردمی یوم‌الله ۱۳ آبان ۱۴۰۱ در تمامی نقاط استان همزمان با سراسر کشور، لبیکی مجدد به رهبر معظم انقلاب اسلامی و عهدی دوباره با آرمان‌های خمینی کبیر و میثاقی دیگر بار با شهیدان گرانقدر و ارزش‌های والای  انقلاب اسلامی بود، که همواره نفرت خویش را از آمریکای مستکبر و اسراییل غاصب جنایتکار اعلام داشته و آنان را دشمن شماره یک ملت‌های مستقل و آزاده می‌داند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی این همه شور، شعور و احساس تکلیف دینی و انقلابی آحاد مردم شریف خراسان جنوبی و خلق «حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبارستیزی» در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان را ارج نهاده، از تمامی مسئولان، دست‌اندرکاران و خادمان با اخلاص عرصه برگزاری مراسم و مناسبت‌های ایام الله انقلاب اسلامی، تقدیر و تشکر به عمل ‌آورده و خاضعانه و خاشعانه مراتب تقدیر و سپاس بیکران خود را به پاس حضور باشکوه مردم شجاع، ولایتمدار و استکبارستیز استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان اعلام می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha