۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1494
کد خبر: 84932381
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

"الف دزفول" بار دیگر در راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی یافت

دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول راهپیمایی مردم این شهرستان به مناسبت روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی را پرشور توصیف کرد و گفت: "الف دزفول" بار دیگر در راهپیمایی ۱۳ آبان تجلی یافت.

دزفول در دوران دفاع مقدس بارها مورد حمله موشکی رژیم بعث عراق قرار گرفت و در اغلب موارد، گزینه الف مورد نظر این رژیم برای حملات موشکی بود از این روز اصطلاح الف دزفول بر سر زبان‌ها افتاد.

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول روز جمعه در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ۱۳ آبان را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان دانست و افزود: خیل خروشان مردم دزفول امروز در مسیر راهپیمایی از چهار راه شریعتی تا مصلای امام علی (ع) حاضر شدند تا بگویند ما پیرو ولایت هستیم و شهیدپرور بوده و خواهیم ماند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به انحراف کشاندن نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ادامه داد: دشمن خواب این را که بتواند دانش آموزان ما را منحرف کند به گور خواهد برد.

فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: اگرچه ممکن است حرکاتی در جایی رخ دهد اما صحنه واقعی نظام و دانش آموزان، دانش آموختگان و سربازان واقعی مکتب نظام در راهپیمایی امروز به تصویر کشیده شده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان پیرو ولایت در این راهپیمایی حضور پرشوری داشتند، افزود: دانش آموزان دیروز و امروز، درخت تنومند نظام جمهوری اسلامی ایران را تشکیل داده و در راهپیمایی امروز شرکت کرده‌اند.

به گزارش ایرنا همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور دانش آموزان و هزاران نفر از اقشار مختلف مردم در دزفول برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha