۱۳ آبان ۱۴۰۱، ۱۳:۵۲
کد خبر: 84932445
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت ورامین: حماسه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان توطئه دشمن را خنثی کرد

ورامین - ایرنا - امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: حماسه حضور پرشور مردم به ویژه نسل جوان در راهپیمایی ۱۳ آبان، توطئه دشمنان قسم خورده نظام در منحرف کردن جوانان از ارزش‌های انقلاب را خنثی کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان اظهار داشت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی، این بار جوانان و نسل آینده ساز کشور را هدف قرار داده است غافل از این که بصیرت و اگاهی دانش‌آموزان از فتنه دشمن، این توطئه را نیز همچون گذشته خنثی می‌ کند.
وی افزود: دانش‌آموزان و نسل جوان کشورمان از آگاهی کامل نسبت به توطئه دشمنان برخوردارند و این امر، رسالت معلمان در تعلیم و تربیت این نسل جوان اگاه را سنگین‌تر از قبل کرده است.
خطیب جمعه ورامین با اشاره به این که دشمن با درک صحیح از اقتدار نظام در دست‌یابی به مدارج بالای علمی جهان به دانشگاه و مدارس هجمه وارد کرده است ، خاطرنشان کرد: دشمنان تلاش دارند تا نسل جوان و آینده‌ساز کشور را از آرمان و اهداف انقلاب دور کند و در این مسیر مدارس و دانشگاه‌ها را هدف قرار داده است.
قدوسی‌نژاد تأکید کرد: میدان دار حرکت علمی کشور دانشگاه، دانشجویان و حوزه های علمیه و طلاب هستند که می‌توانند زمینه اقتدار اقتصاد کشور را نیز فراهم کنند.
وی تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار به خوبی می داند که نفس‌های آخر را می کشد و تمدن ایرانی اسلامی با پشتوانه ائمه اطهار و هوش ایرانی، جهان را تسخیرخواهد کرد که همین امر موجب دشمنی استکبار با مردم ایران اسلامی شده است.
امام جمعه موقت ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ (ع) خواستار گرفتن انتقام خون شهدای این حادثه تروریستی شد و افزود: امروز جوانان وظیفه دارند تا حرکت عظیم انقلاب اسلامی را با سرعت بیشتری همراه کرده و ارزش‌های آن را به نسل آینده کشور منتقل کنند.
وی ظلم های امریکا به ملت ایران را برشمرد و یادآور شد: در این همه سال هرچه خون مردم ایران ریخته شده است، توسط نیروهایی بوده که حامی آمریکا و دست نشانده آنان بوده است، آمریکا هواره در پی ناامن کردن کشور بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha