پلیس ۱۱۰ کیش به بیش از ۲۴ هزار نفر خدمات مشاوره ای ارایه کرد

 کیش - ایرنا - رییس مرکز کنترل فرماندهی انتظامی ویژه کیش گفت: پلیس ۱۱۰ این جزیره در سال جاری به ۲۴ هزار و ۴۸۷  هزار شهروند و مسافر خدمات مشاوره ای در بخش های مختلف ارایه کرد.

سروان احمد سپانلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پلیس ۱۱۰ در فراجا با عنوان مرکز فرماندهی و کنترل فعالیت می کند اظهار کرد: ماموریت این مراکز هدایت عملیات ها با دریافت، توزیع و نظارت اطلاعات دریافتی از مردم است.
وی افزود: به منظور سهولت در نظارت و هدایت عملیات ها، پلیس ۱۱۰ در سراسر کشور مراکز استان ها و دایر شده و فرماندهی ویژه کیش نیز به عنوان سی و دومین فرماندهی دارای این پلیس است.
رییس مرکز کنترل فرماندهی انتظامی ویژه کیش یادآور شد: استقرار این پلیس در مراکز استان ها موجب سهولت در ارایه آمار، شفافیت عملیاتی، سنجش جرم خیزی مناطق، مسائل و مشکلات و ناهنجاری می شود.
وی اضافه کرد: در سال جاری ۳۲ هزار و ۵۰۳ تماس با پلیس ۱۱۰ جزیره کیش گرفته شده که از این تعداد هشت هزار و ۱۶ مورد شامل ۲۵ درصد تماس ها منجر به عملیات پلیسی شده و ۲۴ هزار و ۴۸۷ مورد نیز مشاوره های پلیسی ارایه شده است.
سپانلو گفت: به دلیل ارایه خدمات مشاوره های پلیسی به گردشگران و کیشوندان در این فرماندهی باعث شده تماس های عملیاتی نسبت به کل تماس های انجام شده پایین تر از نرم کشور باشد و در کنار برخی از مشکلات بدون مداخله پلیس و تشکیل پرونده ختم می شود.
وی یادآور شد: عمده خدمات مشاوره ای که توسط پلیس ۱۱۰ جزیره به کیشوندان و مسافران ارایه می شود مشاوره های قضایی، اخذ مجوزات انتظامی، گواهینامه، گذرنامه، مشاوره خانواده، اختلافات مالی و ملکی و عمده تماس های عملیاتی نیز تصادف، جرایم، درگیری، مزاحمت و سرقت است.
رییس مرکز کنترل فرماندهی انتظامی ویژه کیش افزود: همچنین ۲ هزار و ۸۵۵ عملیات پلیسی این فرماندهی به صورت مراجعه مستقیم افراد به کلانتری ها و پلیس های تخصصی و یا مرجوعه های قضایی انجام شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha