به گزارش ایرنا، نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته با مشارکت ۷۶ شرکت فعال در این حوزه فعال است.
همچنین دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بستهبندی و صنایع وابسته نیز با حضور ۳۱ شرکت مرتبط با کانونهای آگهی و تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بستهبندی برگزار شده است.
این نمایشگاه در مجموع با مشارکت ۱۰۷ شرکت فعال و باتجربه در زمینه غذای آماده، لبنیات، نوشیدنی، مواد پروتئینی، بیسکویت، کیک و کلوچه، ماشین آلات غذایی، تجهیزات برودتی، بسته بندی، چاپ، ماشین آلات کارتن سازی، هدایای تبلیغاتی و شرکتهای ارایه دهنده مشاوره در حوزه تبلیغات از استانهای اصفهان، تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، زنجان، فارس، کرمان، همدان و یزد از امروز به صورت رسمی آغاز به کار کرد.
کنار هم قرار گرفتن این ۲ عنوان نمایشگاه تخصصی باعث خواهد شد بازدید کنندگان و متخصصان به صورت همزمان با توانایی شرکتهای مختلف در حوزه صنایع غذایی و تبلیغات آشنا شوند و از مهمترین و شاخصترین برندهایی که در این دو رویداد نمایشگاهی حضور دارند.
یکی از مهمترین تفاوت این دوره از نمایشگاه در مقایسه با سالهای گذشته برنامهریزی برای برگزاری دورههای آموزشی درخصوص حضور در نمایشگاه، توسعه کسب و کار، آشنایی با روشهای نوین بازاریابی و مدیریت است.
تفاوت دیگر با دورههای سابق می توان به تخصصیتر برگزار شدن این دو عنوان نمایشگاهی، عدم فروش محصولات و عرضه آن و حضور برندهای مطرح در صنعت غذایی و تبلیغات را اشاره کرد.
نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنایع غذایی، ماشین آلات و تجهیزات وابسته و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بستهبندی و صنایع وابسته از روز چهاردهم آبانماه به مدت چهار روز در ساعات بازدید ۱۱ تا ۱۹ میزبان علاقهمندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.
نظر شما