۱۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۲:۵۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84933943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیشرفت ۷۰ درصدی احداث نخستین "خانه کوهنورد" استان زنجان در قیدار

زنجان – ایرنا - شهردار قیدار از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه "خانه کوهنورد" واقع در پای کوه قیدار نبی(ع) خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود نخستین "خانه کوهنورد" استان زنجان ظرف مدت یک ماه آینده افتتاح شود.

سیدمصطفی موسوی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پس از افتتاح این محل به منظور کمپ آغاز پیمایش کوهنوردی، برگزاری استاژهای فنی، کلاس ها و دوره‌های آموزشی در اختیار کوهنوردان گذاشته می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه ورزشکاران شهر قیدار در سطح ملی و فراملی و اهمیت حمایت از افتخارافرینان شهرستان خدابنده افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با برنامه ریزی و تخصیص اعتبار مناسب درصدد توسعه ورزش شهرستان است و این مهم را از اولویت های خود می داند.

موسوی با تاکید بر لزوم ارج نهادن و بها دادن به ورزشکاران گفت: به پاس قهرمانی ها و افتخارآفرینی ورزشکاران و ترغیب جوانان به امر ورزش و سلامتی، المان مرد کوهنورد توسط هنرمندان مجسمه ساز ساخته و بزودی در جوار خانه کوهنورد نصب خواهد شد.

وی به ضرورت افزایش سرانه در سطح شهر قیدار اشاره کرد و  گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه به ورزش شهروندی و همگانی کردن ورزش را از اولویت های خود قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha