۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85105233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نخستین خانه کوهنورد استان زنجان در قیدار افتتاح شد

۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۰
کد خبر: 85105233
نخستین خانه کوهنورد استان زنجان در قیدار افتتاح شد

زنجان - ایرنا - نخستین خانه کوهنورد استان زنجان روز دوشنبه در دامنه کوه " قیدار نبی(ع) " شهر قیدار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهردار قیدار در آیین افتتاحیه خانه کوهنورد و رونمایی از تندیس کوهنورد در این شهر گفت: موقعیت شهر قیدار کوهستانی است و نوجوانان و جوانان از ورزش کوهنوردی استقبال خوبی دارند.

سیدمصطفی موسوی هدف از ساخت خانه کوهنورد را برگزاری استاژهای فنی ( کارآموزی ) و دوره های مختلف کوهنوردی و محلی مناسب برای شب‌مانی کوهنوردان غیربومی بیان کرد و افزود: تندیس کوهنورد نیز به منظور ارج نهادن به کوهنوردان شهر و تشویق جوانان به امر ورزش طراحی و اجرا شده است.

موسوی با اشاره به اینکه توجه به ورزش باعث کاهش آسیب های اجتماعی است، عنوان کرد: توسعه زیرساخت های ورزشی را از وظایف شهرداری می دانیم و امیدواریم پروژه هایی چون احداث خانه کوهنورد منشاء خیر و اثر برای توسعه ورزش و معرفی چهره های برجسته ورزشی قیدار باشد.

وی افزود: در کنار پرداختن به جنبه عمومی ورزش، توجه به ورزش قهرمانی و زمینه‌سازی برای آن و نیز استعدادیابی برای ما بسیار مهم است.

شهردار قیدار به ضرورت افزایش سرانه ورزشی در سطح این شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه به ورزش شهروندی و همگانی کردن ورزش را در اولویت های خود قرار داده است.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha