۲۵ پرونده شکایت حوزه سلامت استان اردبیل بررسی و تعیین تکلیف شد

اردبیل- ایرنا- ۲۵ پرونده شکایت حوزه سلامت در جلسه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل بررسی و تعیین تکلیف شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، در این جلسه که به ریاست دکتر علی محمدیان اردی رئیس دانشگاه پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل و با حضور رئیس سازمان نظام پزشکی اردبیل، نماینده وزیر در کمیسیون و سایر اعضای این کمیسیون برگزار شد، راه‌های پیشگیری از وقوع جرائم حوزه سلامت و اصلاح فرایندها نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس دانشگاه پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل در این جلسه با اشاره به تشکیل ۲۵ پرونده شکایت، گزارش و بازرسی برای بررسی و تعیین در این کمیسیون، بر نظارت دقیق بر ارائه خدمات استاندارد و مطابق با الگوهای فنی و علمی تاکید کرد.

دکتر علی محمدیان اردی گفت: در این جلسه پرونده‌هایی شامل دریافت مبالغی خارج از تعرفه، به کارگیری افراد فاقد صلاحیت در مراکز درمانی و دخالت افراد فاقد صلاحیت در امر درمان، تعطیلی غیرموجه درمانگاه شبانه روزی در حوزه درمان مورد بررسی قرار گرفت.

وی وجود داروی تاریخ گذشته در داروخانه، عدم رعایت موارد بهداشتی و فرمول ساخت در چند کارخانه آرد و تولید مواد غذایی، دخالت برخی متصدیان عطاری در امر درمان و امور پزشکی و دارویی و نیز نگهداری و فروش فرآورده‌های غیرمجاز در عطاری را از جمله پرونده های مطرح شده جلسه کمیسیون ماده ۱۱ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل ذکر کرد.

به گزارش ایرنا، در این جلسه همه پرونده‌ها، مورد رسیدگی و بررسی قرار گرفت و پس از تشخیص و احراز وقوع جرم، پرونده‌های مورد نظر جهت رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha