سجادی: به‌دنبال تصویب طرح تشویقی ویژه برای تیم ملی هستیم

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام‌جهانی قطر گفت: یک طرح تشویقی ویژه برای تیم ملی در نظر گرفته‌ایم که نیازمند تصویب در هیئت دولت است و در صدد هستیم این طرح قبل از جام‌جهانی برای ملی‌پوشان ارائه شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، سیدحمید سجادی در دومین نشست هماهنگی وزرا و دستگاه‌های ذی‌ربط در آستانه حضور تیم ملی فوتبال در جام جهانی قطر، اظهار کرد: برنامه‌های دقیق و خوبی از سوی فدراسیون فوتبال و تیم کاری مهدی تاج تدارک دیده شده و باید اذعان کرد همه چیز مبتنی بر نظم و انضباط خاصی است.

وی ادامه داد: دعای خیر مقدم با تیم ملی ایران است و امیدواریم تیم ملی کشورمان در این دوره از رقابت‌ها نتایج خوبی بگیرد. تیم ملی فوتبال ما در این دوره از مسابقات در شرایطی راهی جام جهانی می‌شود که از بازیکنان لژیونر بهره می‌برد، امروز در ترکیب تیم ایران ۲۳ بازیکن لژیونر داریم که از جمله نقاط قوت تیم ملی ایران به شمار می‌رود.

سکان‌دار ورزش ایران یادآور شد: البته مشکلاتی هم در این راه وجود داشت چراکه طبق قوانین این بازیکنان فقط در روزهای فیفادی می‌توانستند در خدمت تیم ملی باشند و این مساله برای کادر فنی محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کرد اما برای همه بازیکنان برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفت تا موضوع به خوبی مدیریت شود.  

وزیر ورزش و جوانان در مورد دیدارهای دوستانه تیم ملی در آستانه جام‌جهانی گفت: بازی دوستانه با دو تیم خارجی پیش‌بینی شده که یک بازی در تهران و دیگری در دوحه قطر است،‌ محل اسکان نیز برنامه‌ریزی شده و مشکلی از بابت همراهان تیم، خبرنگاران و مدعوین نداریم. 

وی تصریح کرد: دوراندیشی خوبی از سوی فدراسیون صورت گرفته است. پیوست فرهنگی مناسبی نیز برای تیم در نظر گرفته شده که فراتر از وزارت ورزش بوده و در کل برنامه جامعی در دستور کار قرار گرفته که به دنبال ارتقای کیفیت و عملکرد تیم ملی فوتبال ایران است.

سجادی گفت: با تمهیداتی که در نظر گرفته و حمایت‌های صورت گرفته این تیم به دور از حاشیه راهی جام‌جهانی خواهد شد. دستور رئیس جمهوری است که اگر نکاتی برای هماهنگی لازم است، در دستور کار قرار گرفته و انجام شود. در همین راستا و در بخش انگیزشی و تشویقی تیم، دو تکلیف دیگر داریم که باید در هیئت دولت تصویب شود تا به مرحله اجرا دربیاد.

وی خاطر نشان کرد: پاداش صعود به جام‌جهانی را قول داده بودیم که انجام شده اما برای یک طرح تشویقی دیگر، نیازمند تصویب هیئت دولت هستیم که باید انجام شود. در صدد هستیم تا قبل از اعزام تیم این کار هم انجام شود تا در زمان مناسب به دست ورزشکاران برسد که در جهت افزایش روحیه تیم ملی خیلی موثر خواهد بود.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha