حجی‌زواره: ملی‌پوشان تکواندو انگیزه زیادی برای کسب مدال دارند

کرمانشاه - ایرنا - مربی کرمانشاهی تیم ملی تکواندو گفت: ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های جهانی مکزیک انگیزه زیادی برای کسب مدال و شاد کردن دل مردم ایران دارند.

«مسعود حجی زواره» روز دوشنبه پیش از اعزام به بیست و پنجمین دوره رقابت‌های جهانی تکواندو در مکزیک در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه همه اعضای تیم در شرایط مسابقه قرار داشته و از آمادگی کاملی برخوردار هستند، افزود: به تمام اعضای تیم در مکزیک برای موفقیت و کسب مدال امیدوار هستیم تا عملکرد خوبی به نمایش بگذارند.

وی افزود: تیم ملی تکواندو در این دوره از رقابت‌ها ترکیبی متشکل از جوانان و با تجربه ها هستند که تمرینات خوب و بانشاطی را در اردوی تیم ملی پشت سر گذاشته و آماده افتخار آفرینی و رویارویی با بهترین‌های جهان در این رشته هستند.

مربی تیم ملی تکواندو اضافه کرد: در این دوره از رقابت ها ۱۹۰ کشور جهان حضور دارند و به دلیل آنکه امتیاز این مسابقات نقش مهمی برای کسب سهمیه المپیک ورزشکاران دارد از این رو همه تیم ها با حداکثر توان خود در این دوره حاضر خواهند شد.

حجی‌زواره، مهمترین رقبای ایران را تیم های کره جنوبی، چین و تایلند عنوان کرد و یادآور شد: همه تیم های حاضر برای شرکت در این رقابت ها پوست اندازی کرده و نمی توان گفت که هیچ تیمی ضعیف است.

حجی‌زواره: ملی‌پوشان تکواندو انگیزه زیادی برای کسب مدال دارند

وی تاکید کرد: مجموعه کادر فنی تاکنون تلاش زیادی داشته است تا اعضای تیم طبق برنامه پیش رفته و با بهترین شرایط فنی و بدنی وارد مسابقه شده و بتوانند بهترین عملکرد خود را در این دوره به نمایش گذارند.

به گزارش ایرنا، بیست و پنجمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان ۲۲ تا ۲۹ آبان ماه به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد. بر همین اساس اعضای تیم ملی کشورمان روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه در قالب سه گروه به این رقابت ها اعزام می شوند. 

مهلا مومن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی، زینب اسماعیلی و اکرم خدابنده در گروه بانوان با هدایت مینو مداح به عنوان سرمربی، ندا زارع و مهروز ساعی به عنوان مربی در این دوره از مسابقات حضور خواهند داشت. 

حجی‌زواره: ملی‌پوشان تکواندو انگیزه زیادی برای کسب مدال دارند

در گروه مردان نیز مهدی حاج‌موسایی، حسین لطفی، متین رضایی، رضا کلهر، میرهاشم حسینی، مهران برخورداری، ابوالفضل عباسی و سجاد مردانی ترکیب تیم ملی تکواندو کشورمان را تشکیل می‌دهند. 

هدایت تیم ملی در این دوره از مسابقات برعهده بیژن مقانلو به عنوان سرمربی است. مسعود حجی زواره و نعیما خواجوی هم به عنوان مربی در کادر فنی حضور دارند.

مسعود حجی‌زواره متولد ۱۳۶۷ در کرمانشاه است که عضو سابق تیم ملی تکواندو ایران است که کسب مدال های رقابت های قهرمانی جهان و آسیا را در کارنامه خود دارد و هم اکنون نیز به عنوان مربی در کنار تیم ملی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha