شرایط کنونی جامعه نیازمند همگرایی و امیدبخشی است

مشهد - ایرنا- معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: همه ما در شرایط فعلی وظایفی بر عهده داریم و باید با همگرایی، هم‌افزایی و امیدبخشی به جامعه، از ارزش‌ها و اسلام دفاع کنیم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام المسلمین غلامرضا عادل روز چهارشنبه در دوره آموزشی ویژه مربیان سبک زندگی اسلامی افزود: در شرایط کنونی دشمن همه توان خود را در جنگ نرم به کار گرفته تا فکر و فرهنگ ما را تحت شعاع قرار دهد که در این راستا جریانها با ۲ هدف "هویت زدایی" از غنای فکری و فرهنگی نظام جمهوری اسلامی و همچنین "هویت زایی جدید" از طریق شایعه، تهمت و شبهه‌افکنی رخ داده است.

وی بیان کرد: روزانه هزاران دروغ دشمنان در فضای مجازی منتشر می کنند که اگر با آن مقابله نشود، تاثیرگذار بر جامعه ما خواهد بود.

حجت الاسلام عادل تصریح کرد: بر طبق فرمایش مقام معظم رهبری "کسی که می خواهد به قله رفیعی صعود پیدا کند، طبیعی است که در این مسیر با موانع و مشکلات مواجه می شود" و بنابراین این مشکلاتی که با آن مواجه هستیم طبیعی است،  لذا باید امید را به جامعه تزریق کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه افزود: در سالهای گذشته دوره آموزشی ویژه مربیان سبک زندگی اسلامی کشور به جز وقفه ۲ ساله ناشی از کرونا با حضور فرهیختگان دانشگاهها  در مشهد برگزار شده است.

وی گفت: برگزیدگان دوره های گذشته از استان های مختلف کشور به عنوان مربیان سبک زندگی در امام زاده‌ها حضور دارند.

دوره آموزشی ویژه مربیان سبک زندگی اسلامی امروز به میزبانی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha